• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:37:30 följande:
    Jimmi hade hoppats att deras känslor skulle komma tillbaka när det träffas
    Ok
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-12-14 23:51:48 följande:
    Ok. Jag missade programmet ikväll så.
    Okej
  • Nandez
    Less is more skrev 2023-12-15 06:36:53 följande:

Blev glad av att se Mickes och Mariettes känslor för varandra. Det bubblade verkligen. Fin resa fick de också!

Ja, det var fint att se
  • Nandez

Undrar varför Mickes såg lite betänksam ut i trailern inför nästa program

• Tecum
    Nandez skrev 2023-12-14 21:07:43 följande:
    Tror inte hennes känslor var så starka. Jimmy är lika gammal han som Mimmi och singel så han är väl ombytlig han med i så fall
    Nej hon var inte så tänd som TV4 ville få oss att tro. Som jag skrev tidigare reagerade jag på det hon sa om att fortsätta dejta och ta det lugnt. Så säger man inte om man är förälskad i någon man umgåtts med en hel vecka innan.

Jimmy var iaf tydlig och konsekvent att han vill ha Mimmi. Även fast hon nobbade honom.

Frågan är om hon verkligen känner mer för Erik så det var därför hon dumpade Jimmy så snabbt? 
  • Jhannis
    Less is more skrev 2023-12-15 06:36:53 följande:

Blev glad av att se Mickes och Mariettes känslor för varandra. Det bubblade verkligen. Fin resa fick de också!

Håller med dig ...Det var så att jag längtade efter kärlek till en man som jag inte gjort på år och dar. Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-15 18:50:45 följande:

Undrar varför Mickes såg lite betänksam ut i trailern inför nästa program

Det undrar jag med...När Linda frågade om Marjette var där svarade han Nej.....Men jag tror att det är lurendrej och att Marjette precis då måste ha var på nåt annat viktigt. Eller att hon stod i köket och gjorde i ordning Kaffe.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2023-12-15 21:21:22 följande:
    Nej hon var inte så tänd som TV4 ville få oss att tro. Som jag skrev tidigare reagerade jag på det hon sa om att fortsätta dejta och ta det lugnt. Så säger man inte om man är förälskad i någon man umgåtts med en hel vecka innan.

Jimmy var iaf tydlig och konsekvent att han vill ha Mimmi. Även fast hon nobbade honom.

Frågan är om hon verkligen känner mer för Erik så det var därför hon dumpade Jimmy så snabbt? 
    Du skriver att Jimmie var konsekvent och ville ha Mimmie.....Hans ord när dem var på resan i västkusten fick mig och rysa. Han nämnde flera gånger att han inte får av Mimmie det han vill ha. Typ (jag får henne inte i säng) Tror han att det skulle hjälpa deras förhållande om dem ligger med varann????? Nej han är en "DON JUAN" och bör söka efter en tjej i hans drömmar.
  • Tecum
    Jhannis skrev 2023-12-15 21:48:47 följande:
    Du skriver att Jimmie var konsekvent och ville ha Mimmie.....Hans ord när dem var på resan i västkusten fick mig och rysa. Han nämnde flera gånger att han inte får av Mimmie det han vill ha. Typ (jag får henne inte i säng) Tror han att det skulle hjälpa deras förhållande om dem ligger med varann????? Nej han är en "DON JUAN" och bör söka efter en tjej i hans drömmar.
    Men då hade ju Mimmi redan gjort slut! Hon ringde till Jimmy efter att han åkt hem från Öland och dumpade honom. Men hon ville att de skulle göra resan som kompisar men Jimmy ville ändå försöka reparera förhållandet "Om det så bara finns 1% chans..." Men Mimmi var sval och mest besvärad, han kom ingenstans. Det var det han menade med att han inte får det han vill av henne, alltså kärlek.

Han bodde hos Mimmi två dagar efter valet och då var allt bra. Garanterat hade de sex då.

Ibland undrar jag om vi ser på samma program...
  • Less is more
    Jhannis skrev 2023-12-15 21:40:49 följande:
    Håller med dig ...Det var så att jag längtade efter kärlek till en man som jag inte gjort på år och dar. Skrattande
    Jag med - vill också det!
Svar på tråden Bonde söker fru 2023