• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:32:06 följande:
    Hur kunde han veta det
    Mimmi hade ringt Jimmi om att hon ville träffas på resan som kompis. Det sa hon när hon satt i soffan på hotellet och pratade med sin syster vad jag hörde.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:36:43 följande:
    Mimmi hade ringt Jimmi om att hon ville träffas på resan som kompis. Det sa hon när hon satt i soffan på hotellet och pratade med sin syster vad jag hörde.
    Jimmi hade hoppats att deras känslor skulle komma tillbaka när det träffas
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:36:43 följande:
    Missade det, pratade med maken samtidigt
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-14 21:41:32 följande:
    Missade det, pratade med maken samtidigt
    Glad
  • Henke81
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:37:30 följande:
    Jimmi hade hoppats att deras känslor skulle komma tillbaka när det träffas

Ja precis han försökte skoja lite och vara lite charmig men han kände väl direkt att han inte fick respons. Han sade ju det i tv programmet. Då blir han ju lite hämmad och visar väl inte så mycket framfötter heller efter ett litet tag. Det är ju inte konstigt. Den Maggies spiralen är igång. Mimmi å sin sida fick väl dåligt samvete, eller blev besvärad när hon märkte att Jimmy ville mer och det fick väl henne att bli än mer reserverad. 

Får jag gissa hade hon redan träffat Erik igen när hon åkte till hotellet där Jimmy var. 

• molly50
    Nandez skrev 2023-12-14 21:24:36 följande:
    Man såg i trailern att Erik kom med sin MC
    Ok. Jag missade programmet ikväll så.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:26:23 följande:
    Tack...Jag har min Lapptopp med mig, men jag kommer att umgås med dotterns familj till ungefär 22.00.
    Ja,det förstår jag. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:31:39 följande:
    Det såg man i treilern för nästa avsnitt. Erik kommer åkandes med Motorcykeln till henne.
    Ok. Missade det,som sagt. 
  • Less is more

Blev glad av att se Mickes och Mariettes känslor för varandra. Det bubblade verkligen. Fin resa fick de också!

• Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:35:51 följande:

Så tror jag också. Så länge Jimmy var där efter slutvarvet var de väl inne i en bubbla, sen blev det väl kanske en kontrast så fort Jimmy åkte och tankarna går väl också på högvarv då. Jag tror också att hon och Erik ganska snart började smsa varandra? Kanske rent av nåt första medd från Erik till henne medan Jimmy fortfarande var där på Öland. Bara en magkänslegissning.

Mimmi hade ju inte helt släppt känslorna för Erik vid slutvalet. Jag tror hon charmades av Jimmy och ville vara kär i en glad kille som han men på djupet sångbar det Erik hon var intresserad av innerst inne. Tror inte det handlar ett dugg om händighet eller vem som passar på en gård, utan om att Erik var mer manlig till sin person.

Så kan det vara eller så har Mimmi träffat någon annan kille
Svar på tråden Bonde söker fru 2023