Bonde söker fru 2023
I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig anda
Väl mött
I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig anda
Väl mött
Ja precis han försökte skoja lite och vara lite charmig men han kände väl direkt att han inte fick respons. Han sade ju det i tv programmet. Då blir han ju lite hämmad och visar väl inte så mycket framfötter heller efter ett litet tag. Det är ju inte konstigt. Den Maggies spiralen är igång. Mimmi å sin sida fick väl dåligt samvete, eller blev besvärad när hon märkte att Jimmy ville mer och det fick väl henne att bli än mer reserverad.
Får jag gissa hade hon redan träffat Erik igen när hon åkte till hotellet där Jimmy var.
Blev glad av att se Mickes och Mariettes känslor för varandra. Det bubblade verkligen. Fin resa fick de också!
Så tror jag också. Så länge Jimmy var där efter slutvarvet var de väl inne i en bubbla, sen blev det väl kanske en kontrast så fort Jimmy åkte och tankarna går väl också på högvarv då. Jag tror också att hon och Erik ganska snart började smsa varandra? Kanske rent av nåt första medd från Erik till henne medan Jimmy fortfarande var där på Öland. Bara en magkänslegissning.
Mimmi hade ju inte helt släppt känslorna för Erik vid slutvalet. Jag tror hon charmades av Jimmy och ville vara kär i en glad kille som han men på djupet sångbar det Erik hon var intresserad av innerst inne. Tror inte det handlar ett dugg om händighet eller vem som passar på en gård, utan om att Erik var mer manlig till sin person.