• Nandez

Bonde söker fru 2023

I kväll är det dags för Bonde söker fru, här pratar vi om programmet i respektfull och vänlig andaGlad

Väl möttGlad

• Svar på tråden Bonde söker fru 2023
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:11:49 följande:
    Vi tittare vet inte vad dom pratat om efter valet. Kan vara så att Mimmi fattade att det inte fungerar mellan dem när Jimmi efter två dagar reste hem till Västkuseten .
    Hon har haft några dagar och tänka på om hon verkligen gjorde rätt val, men ändå ville åka på resan som kompis med Jimmi. Annars hade hon fått göra som Jens att åka med sin syster Skrattande

Men ärligt Mimmi och Jimmi passade inte varann.
    Jag håller med dig 
  • Jhannis

Nå vi får se om det fungerar med Mimmi och Erik då eller om dem börjar från vänskap och fortsätter att träffas.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:13:08 följande:
    Jo tyckte jag med att han var lite barnslig. Brodern var mera manlig och förstående och hjälpsam.
    Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:02:24 följande:

Alltså 2 avsnitt nästa vecka och det verkar vara ris och ros .....Jag kommer inte hitta skriva med er när programmet går då jag är nere i södra Sverige och kommer inte åt datorn förrän kring 22.00, men skriver så fort jag sett dessa avsnitt.

Hoppas du får en trevlig resa och att du kommer åt datorn där. Glad
  • Henke81
    Nandez skrev 2023-12-14 20:54:22 följande:
    Jimmy är inte så framåt han eller
    Han kände väl för tusan av osäkerheten
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:13:46 följande:
    Nej det verkade hon faktiskt inte. Hon verkade möjligen faktiskt lite kär i Jimmy, men absolut inte överdrivet, och framförallt var det ganska tydligt tycker jag att hon fortfarande hade känslor för Erik OCKSÅ.

Hon ville nog gilla Jimmy mer.
    Så kan det vara mycket väl vara
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:14:34 följande:

Nå vi får se om det fungerar med Mimmi och Erik då eller om dem börjar från vänskap och fortsätter att träffas.

Men har hon ens tagit kontakt med honom igen?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-12-14 21:14:34 följande:

Vi får se hur det blirGlad
  • Henke81
    Nandez skrev 2023-12-14 19:45:06 följande:
    Ändå ville han ha fler än tre tjejer hem till gården, märkligt av honom

Alexandra ville hem ganska tidigt då borde han ha förstått att hon inte var så intresserad. Han verkade inte begripa det
    Nej han begrep inte det som var uppenbart för alla. Att A var den på gården som var absolut minst intresserad av honom.., MEN samtidigt är man lite blind när man är kär och risken finns att man önsketänker och blundar för det uppenbara under en kort fas. Fler än Jens har nog gått i den fällan någon gång i livet.
  • Nandez
    Henke81 skrev 2023-12-14 21:17:30 följande:
    Han kände väl för tusan av osäkerheten
    Man är ju två om att dejta, han får ju visa sitt intresse också
Svar på tråden Bonde söker fru 2023