Jhannis skrev 2023-12-15 22:37:18 följande:
Här håller jag inte med dig...Vart har det kommit fram att Mimmi och Jimmi har pratat hela natten. Vart har det kommit fram att Erik skulle ha trott att Mimmi och Jimmi skulle ha haft sex med varann????
 Vart har det kommit fram att Mimmi sagt att Jimmie lyssnade bättre. Och vart har Erik pekat med hela handen. Ok att Erik var svartsjuk på Mimmis party, men Erik hade känslor som han trodde att Mimmi också hade.
 Ja det är en pressad situation att ha kameramännen kring sig hela tiden, men det ska alla vara beredda på innan inspelning
I programmet morgonen efter Mimmis och Jimmys dejt undrade Erik varför de kom hem så sent, tre på natten tydligen. Erik drog slutsatsen att de haft något intimt men Jimmy sa att Mimmi sagt att hon också hade känslor för Erik, att han tog illa vid sig och att de sen pratat halva natten och det därför blev så sent. Jimmy var ju ledsen och grät, Erik kramade honom.
Mimmi sa att Jimmy lyssnade bättre och SÅG henne. Hon sa inte direkt att Erik var sämre men det kan ju varit orsaken till att hon inte valde honom. Något avgjorde ju.
Jag har inte sett Erik peka med hela handen men han gör det intrycket på mig.
Ja de är säkert beredda på kamerateam och folk överallt, men det är en annan sak när det verkligen händer. Svårt att sätta sig in i innan man varit där.