Frånväxt
Min son blir frånväxt av sin yngre syster. Han är 13 år, 130 cm lång, väger 28 kilo. Min dotter är 8 år, 141 cm lång, väger 39 kilo. Hon har skostorlek 36, han har skostorlek 33. Min son är väldigt ledsen över att vara mycket liten.
Min son blir frånväxt av sin yngre syster. Han är 13 år, 130 cm lång, väger 28 kilo. Min dotter är 8 år, 141 cm lång, väger 39 kilo. Hon har skostorlek 36, han har skostorlek 33. Min son är väldigt ledsen över att vara mycket liten.
Och vad visat utredningarna, inget?
Han ligger långt under medel. Puberteten känns långt bort för hans del. Han är tyvärr ganska omogen dessutom. Ja, längden är en stor oro. När grannarnas sjuåringar hälsar på, ser man honom inte. Han liksom passar in skrämmande bra
Fast detta är väl någon som skojar. Min treårigA tjej väger 21kg. Förvisso snart 4 år men ändå .
Han har inget fysiskt problem, mer än att han är otroligt klen. Han har ingen armstyrka, och blir trött i benen när han ska gå långt. Stora lilla syster brukar hjälpa honom med väskan, när den ska hängas upp i hallen.
Han har inget fysiskt problem, mer än att han är otroligt klen. Han har ingen armstyrka, och blir trött i benen när han ska gå långt. Stora lilla syster brukar hjälpa honom med väskan, när den ska hängas upp i hallen.
Då behöver han väl träna och röra på sig mer? Tar ni med honom till badhuset tex och simmar ? Om han rör på sig mer blir han kanske mer hungrig också !
Det var ett bra förslag. Problemet är att han jämför sej/blir jämförd med andra barn, det blir väldigt uppenbart i ett badhus.
Ingen vill mer än jag att det är skoj?men så är det tyvärr inte. När han är ledsen försöker jag berätta för honom att utseendet inte har någon betydelse, det är insidan som räknas. Men jag vet att jag har fel. Nuförtiden är det utsidan som kommer först. Tjejer vill ha långa killar.
Det var ett bra förslag. Problemet är att han jämför sej/blir jämförd med andra barn, det blir väldigt uppenbart i ett badhus.