BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Jag är så trött på att bli besviken.
Har ganska ont i brösten, vilket jag inte brukar ha förrän någon dag innan mens. Inga andra symptom. Men sist jag var gravid hade jag heller inga symptom så det säger inte så mycket för mig. Lever på hoppet nu?
Vilken app använder ni för att ta temp förutom NC? Finns det billigare alternativt
Vilken app använder ni för att ta temp förutom NC? Finns det billigare alternativt
Hoppar in här från januari tråden eftersom mensen kom i helgen. Jag tänkte faktiskt prova Bisolvon tabletter denna gången men är lite osäker när man ska börja och hur länge man ska äta osv.
Hoppar in här från januari tråden eftersom mensen kom i helgen. Jag tänkte faktiskt prova Bisolvon tabletter denna gången men är lite osäker när man ska börja och hur länge man ska äta osv.
Jag tänker börja nästa cykel om den här misslyckas.
börja ASAP när mensen kommit och sluta på ÄL, är vad jag läst mig till. Vissa trappar upp allt eftersom från 1 - 2 - 3 tabletter Fram till ÄL Sprid ut jämnt typ om du får ägglossning CD 15 så kör du 5 dagar med 1, 5 dagar med 2 och 5 dagar med 3 tabletter.
om någon har andra ?instruktioner? så dela gärna! ☺️
Jag förstår din känsla.
jämfört med andra är våra åtta månaders försök inte länge. Men för mig/oss är det det. Åtta besvikelser. Vi trodde att jag med lite tur kunde vänta oss ett syskon till våren, särskilt med tanke på att det gått lätt innan. Men tyvärr?. Jag trodde också att innan nyår är jag definitivt gravid. SÅ lång tid kan det inte ta. Men jo.
härom dagen skickades formulär för semesteransökningarna på jobbet ut inför sommaren. Det var jag helt övertygad om att jag inte skulle behöva tänka på. Men jo. 😭.
så otroligt jobbigt. Så frustrerande.
och denna två veckors-väntan varje månad. Är. Hemsk.
@anonym (syskonförsök) kan inte citera.
fertility friend är grattis och faktiskt mer användbar än natural cycles. Sen kan man välja vip på ff också, men absolut inget man behöver för att följa dina cykler och temperaturen. Jag har haft båda i ett år och kommer inte att ha kvar nc. Är inte säker på att jag kommer fortsätta tempa framåt men i ff kan man logga sina cykler med mycket annat :) Annats tycker jag premom är bra också.