BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Jaha!! Det visste inte jag.,, sorry!!
Jag är på äl+11 idag. Min bim är om 4-5 dagar.
säger det något?
Jaha!! Det visste inte jag.,, sorry!!
Jag är på äl+11 idag. Min bim är om 4-5 dagar.
säger det något?
Det finns de som plussar på testa tidigt-test på ÄL+11 eller ännu tidigare, men alla gör inte det.
Det finns de som plussar på testa tidigt-test på ÄL+11 eller ännu tidigare, men alla gör inte det.
Hej!
Jag och sambon har försökt att få barn över 1,5 års tid.
Imorse hände något skumt, så vill gärna bolla det med er andra. Testade med CB early igår, är på äl +9 Visade inget efter ett par minuter, så jag struntade i det och ställde testen tillbaka i förpackningen.
När jag vaknade imorse, tänkte ah jag kikar på den igen, och till min förvarning var det ETT STRECK!!!
Har läst att man inte ska läsa av dem efter flera timmar, då dem kan visa felaktig resultat. Tänkte testa om ett par dagar om det är så att mensen inte kommer. Har någon varit med om det?
Jag har tyvärr upplevt torkstreck på dessa flera gånger som uppkommit efter tiden man ska läsa av - därmed inte sagt att ditt inte är ett äkta plus. Hade det varit jag hade jag tagit ett nytt likadant idag!! Håller tummarna för dig :)
Jag har tyvärr upplevt torkstreck på dessa flera gånger som uppkommit efter tiden man ska läsa av - därmed inte sagt att ditt inte är ett äkta plus. Hade det varit jag hade jag tagit ett nytt likadant idag!! Håller tummarna för dig :)
Ändrar mim bim till 13/2
Lägger in mig på listan då jag äntligen fått positivt ÄL-test, brukar ha ägglossning dag 12-13 men nu blev det tydligen dag 15-16 istället. Undrar om det är pågrund av bidrottningsgelen jag provade denna månad.
Var så övertygad om att jag var gravid förra månaden, kommer aldrig mer lita på kroppens tecken hehe.
såg att listan blivit dubblerad. Jag tror alla är kvar här nu?
Var hos gyn idag efter att ha haft mens senast i november och sen bara positiva ägglossningstester i decmeber och januari. Allt såg jättefint ut massor av ägg och tjock hinna så han tyckte att jag borde ha en blödning nu eller vara jättetidigt gravid. Men tagit tester tidigare i veckan som varit helt blanka. Fick iaf Provera utskrivet så är gravtesten negativ i morgon ska jag ta en sån tablett för att få igång en ?mens? så trodde han att kroppen skulle komma igång. någon som tagit det och har erfarenhet?