BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Oj så många plus redan fast februari precis börjat! Grattis! Hoppas det bara fortsätter komma flera. För min del verkar det som ÄL dröjer längre än jag trott när jag satte BIM i listan, får nog uppdatera när/om jag får ÄL. Inte fått något positivt LH-test även om styrkan på strecket verkat öka på senaste dagarna men långsamt och temperaturen visar heller inget ännu. Tycker jag upplevt andra tecken på ägglossning iaf, får vänta och ser hur dagens/helgens tester och temp utvecklar sig. Jag har aldrig haft något MF eller MA förut, så vet inte riktigt hur det eventuellt kan påverka, men det är väl inte alltför konstigt om åtminstone denna cykeln blir lite annorlunda kanske?
Skulle ni säga att detta är ett positivt LH test?
Tack hörni! ❤️ Och grattis till er andra som plussat också. 😊 Och jag håller tummarna för resten, att ni också snart ska får ett plus. Ge inte upp, vårt andra tog över två år på sig innan han ville bli till så jag vet verkligen hur det är att hoppas månad efter månad. Lycka till! Nu måste jag berätta för sambon 😆
jag vet inte vad jag ska tro?
jag tog ett tidigt Babyplan innan jag sprang ut. Sjukt stressad. Glömde kolla och la det i badrummet. Kommer hem ett par timmar senare och ser detta 😱
jag vet att man inte ska titta flera timmar senare och jag tror nog inte på det egentligen.
DPO 10. BIM tis eller ons.