• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • fancyr
    LillaPingvin skrev 2024-02-02 12:02:26 följande:
    Vad tror ni brudar? Fick äl 2 dagar senare så har BIM imorgon?
    om strecket är rosa i verkligheten så grattis!!! om det är grått kanske det är ett spökstreck.. hoppas på det första ;)
  • LillaPingvin
    fancyr skrev 2024-02-02 12:08:37 följande:
    om strecket är rosa i verkligheten så grattis!!! om det är grått kanske det är ett spökstreck.. hoppas på det första ;)
    tog ett digitalt nu efter 3 timmar till och jo, jag är gravid!! Hjärta
  • fancyr
    LillaPingvin skrev 2024-02-02 12:32:25 följande:
    Men åhh grattis!!!
  • Dilys

Oj så många plus redan fast februari precis börjat! Grattis! Solig Hoppas det bara fortsätter komma flera. För min del verkar det som ÄL dröjer längre än jag trott när jag satte BIM i listan, får nog uppdatera när/om jag får ÄL. Inte fått något positivt LH-test även om styrkan på strecket verkat öka på senaste dagarna men långsamt och temperaturen visar heller inget ännu. Tycker jag upplevt andra tecken på ägglossning iaf, får vänta och ser hur dagens/helgens tester och temp utvecklar sig. Jag har aldrig haft något MF eller MA förut, så vet inte riktigt hur det eventuellt kan påverka, men det är väl inte alltför konstigt om åtminstone denna cykeln blir lite annorlunda kanske?

• Anga
    fancyr skrev 2024-02-02 10:36:15 följande:
    Jag ser 😃 tror inte det är spökstreck 😍
    Tack för svar! Ska nog ta ett digitalt imorgon Tyst
  • Anga
    fancyr skrev 2024-02-02 11:37:42 följande:

Skulle ni säga att detta är ett positivt LH test? 

Jag tycker det är positivt. Om du tar ett i eftermiddag idag så kommer nog vänster streck vara starkare än kontroll strecket Glad
  • fancyr
    Anga skrev 2024-02-02 14:41:58 följande:
    Jag tycker det är positivt. Om du tar ett i eftermiddag idag så kommer nog vänster streck vara starkare än kontroll strecket Glad
    Om man ska hålla sig 4 timmar kommer jag inte kunna ta ett förrän vid 20, eller räcker 19? 
  • Nimet123
    LillaPingvin skrev 2024-02-02 12:32:25 följande:
    Grattis🤍
  • LillaPingvin

Tack hörni! ❤️ Och grattis till er andra som plussat också. 😊 Och jag håller tummarna för resten, att ni också snart ska får ett plus. Ge inte upp, vårt andra tog över två år på sig innan han ville bli till så jag vet verkligen hur det är att hoppas månad efter månad. Lycka till! Nu måste jag berätta för sambon 😆

• Juliab

jag vet inte vad jag ska tro? 
    jag tog ett tidigt Babyplan innan jag sprang ut. Sjukt stressad. Glömde kolla och la det i badrummet. Kommer hem ett par timmar senare och ser detta 😱 

jag vet att man inte ska titta flera timmar senare och jag tror nog inte på det egentligen. 

DPO 10. BIM tis eller ons. 

Svar på tråden BIM februari 2024