BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Vilken app använder ni för att ta temp förutom NC? Finns det billigare alternativt
Hej! Hoppar in här. Min sambo och jag har försökt få barn i tre månader nu. Jag hade BIM igår (30/1), ingen mens har kommit, men inget plus heller. Så gissar att mensen kommer strax. Har lite molande känsla i magen. Så trist att det inte tar sig. Vi har använt ägglossningstester i tre månader. Både billiga stickor och digitala, så vi har träffat in ägglossningen både november, december och januari. Men nu står jag här på BIM+1 utan varken mens eller plus. Hade jag varit gravid hade det väl synts på gravtest nu... men det var negativt. Så inväntar mensen och så får vi satsa på försök nummer 4 i februari. Hoppas på många plus här :)
Hej! Hoppar in här. Min sambo och jag har försökt få barn i tre månader nu. Jag hade BIM igår (30/1), ingen mens har kommit, men inget plus heller. Så gissar att mensen kommer strax. Har lite molande känsla i magen. Så trist att det inte tar sig. Vi har använt ägglossningstester i tre månader. Både billiga stickor och digitala, så vi har träffat in ägglossningen både november, december och januari. Men nu står jag här på BIM+1 utan varken mens eller plus. Hade jag varit gravid hade det väl synts på gravtest nu... men det var negativt. Så inväntar mensen och så får vi satsa på försök nummer 4 i februari. Hoppas på många plus här :)
Jag fick mens igår kväll 😓 två dagar tidigt... Var först som en brunaktig flytning och var säker på att det var en nidblödning, det hade jag nämligen vid min första graviditet. Så fick såklart upp hoppet. Men nej, imorse kom det ordentligt flöde och är ingen tvekan om att mensen är här. Jag har nästa BIM 27/2 så jag stannar kvar i tråden.
Har beslutat mig för att sluta med kaffe också. Dricker 1-2 koppar/dag. Beställt Chicca roast som substitut och hoppas det funkar. Vet att det är tveksamt med kaffe och hur det påverkar, men en del verkar ju väldigt övertygade om att det är negativt för fertiliteten, och jag drack inget kaffe inför första barnet (dock en och annan energidryck iofs), nu är jag inbiten kaffedrickare haha. Men nej, vill känna att jag gör allt så imorse var sista koppen.
Hej allihopa!! Kul vi är så många i test djunglen. Hoppas på många fina plus!! Jag testade mig idag bim -4 med clearblue ?1 min snabbt svar.? negativt?. Ska jag ge upp och vänta på fröken röd? Eller ska jag hålla hoppet uppe? OM ni har plussat någon gång, har ni då fått minus på bim-4 sen + senare? Känns som det testet borde visar någonting, om så bara en skugga. Eller vad tro ni? Känns som alla plussar sååååå tidigt.
Hej allihopa!! Kul vi är så många i test djunglen. Hoppas på många fina plus!! Jag testade mig idag bim -4 med clearblue ?1 min snabbt svar.? negativt?. Ska jag ge upp och vänta på fröken röd? Eller ska jag hålla hoppet uppe? OM ni har plussat någon gång, har ni då fått minus på bim-4 sen + senare? Känns som det testet borde visar någonting, om så bara en skugga. Eller vad tro ni? Känns som alla plussar sååååå tidigt.
Hej!
Jag och sambon har försökt att få barn över 1,5 års tid.
Imorse hände något skumt, så vill gärna bolla det med er andra. Testade med CB early igår, är på äl +9 Visade inget efter ett par minuter, så jag struntade i det och ställde testen tillbaka i förpackningen.
När jag vaknade imorse, tänkte ah jag kikar på den igen, och till min förvarning var det ETT STRECK!!!
Har läst att man inte ska läsa av dem efter flera timmar, då dem kan visa felaktig resultat. Tänkte testa om ett par dagar om det är så att mensen inte kommer. Har någon varit med om det?