• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Cececilia
    Mariiiak94 skrev 2024-02-11 22:13:39 följande:

Cececilia:

Jo visst är de så att man inte ger upp, men ibland kommer känslan om man någonsin kommer lyckas? 😞 

Ja blir vi nekade av vårdcentralen kan de nog vara värt att söka sig till en privat klinik för att vara säker då diabetes kan påverka kvaliteten på spermierna !

Jo de klart man kanske ska ta de med försiktighet! Sett många här inne rekommendera dessa två så därför blev jag lite nyfiken.. Just nu tar jag omega 3 och fertil + från holistic 😊

Kaffe har jag slutat med men kan väl erkänna att man äter lite choklad och naturgodis ibland 😅 Och energidricka har jag svårt att sluta med.. 

Jag vet precis känslan, hoppas ni får ett plus snart 🤞

Med omega 3 och fertil + borde du vara förberedd 🥰
    Ja man måste få godis ibland 🙈
  • fancyr

Äl +10 här. molande värk i magen nu på morgonen, precis som om jag skulle få mens. Hoppas den inte kommer tidigt 😕 fortfarande hög temp (högsta någonsin) men negativt på testet.

• Natalina1451
    Flowerpower33 skrev 2024-02-11 17:14:07 följande:

Tredje gången jag testar idag, man har ju problem. Men jag är verkligen gravid! Helt sjukt! Och vilken skillnad på linjen sen imorse? 

Wow, grattis! vad roligt, och väldigt coolt att det stiger så fort, jag tänker ju direkt tvillingar 🙈 ett tidigt ultraljud kanske vore något ;) 
  • Flowerpower33
    Natalina1451 skrev 2024-02-12 07:58:19 följande:
    Wow, grattis! vad roligt, och väldigt coolt att det stiger så fort, jag tänker ju direkt tvillingar 🙈 ett tidigt ultraljud kanske vore något ;) 

Tack! 🥰

nej men gud, jag har redan två barn, känner mig inte redo för 4 än 😂 vilken chock det hade varit. Har inga tvillingar i släkten eller så, så oddsen är ju väldigt små. Men klart det kan hända oavsett. Tvillingar känns otroligt roligt dock, så hade nog varit någon skräckblandad förtjusning att få det 😂 Min man som redan var tveksam på en tredje hade nog fått den största chocken! 

• Fjällsockan

Inte skrivit något än sen januari BIM. Tänkte att denna gång ska jag verkligen invänta BIM - jag klarar det aldrig och testar alltid före. Tror kanske att jag hade en kemisk förra månaden. Cyklerna är 26-30 dagar (oftast 27), idag på dag 27, ingen mens och illamåendet slår till. I förra graviditeten kom illamåendet först vecka 8 så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det som varit annorlunda denna månad är att jag varit på rätt bra humör, förutom igår då jag blev så trött. Mensen lurar säkert runt hörnet men åååh vad jag vill testa! 

• Cececilia
    Fjällsockan skrev 2024-02-12 09:18:52 följande:

Inte skrivit något än sen januari BIM. Tänkte att denna gång ska jag verkligen invänta BIM - jag klarar det aldrig och testar alltid före. Tror kanske att jag hade en kemisk förra månaden. Cyklerna är 26-30 dagar (oftast 27), idag på dag 27, ingen mens och illamåendet slår till. I förra graviditeten kom illamåendet först vecka 8 så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det som varit annorlunda denna månad är att jag varit på rätt bra humör, förutom igår då jag blev så trött. Mensen lurar säkert runt hörnet men åååh vad jag vill testa! 

Håller tummarna att kroppen inte lurar dig 🤞
  • Fjällsockan
    Cececilia skrev 2024-02-12 09:23:34 följande:
    Håller tummarna att kroppen inte lurar dig 🤞
    Känns som om jag har symtom varje månad oavsett - så typiskt! Alltid denna väntan :(
  • SaMoE

Jag som inte tänkte gå med i februaritråden då mitt hopp ökar ännu mer av att läsa era plus, samtidigt som förtvivlan känns ännu värre när mensen kommer 🙈 
    ÄL +6 här enligt app, har inte testat. Men däremot har jag och min sambo kommit överens om att om det inte tagit sig nu ska vi börja testa nästa månad. 
    Så, har ni några tips på billiga men tillförlitliga ägglossningstester? 

• Flowerpower33
    SaMoE skrev 2024-02-12 10:05:04 följande:

Jag som inte tänkte gå med i februaritråden då mitt hopp ökar ännu mer av att läsa era plus, samtidigt som förtvivlan känns ännu värre när mensen kommer 🙈 
    ÄL +6 här enligt app, har inte testat. Men däremot har jag och min sambo kommit överens om att om det inte tagit sig nu ska vi börja testa nästa månad. 
    Så, har ni några tips på billiga men tillförlitliga ägglossningstester? 

Jag tycker easy at home från amazon är bra! de har en app också som heter Premom, tar du bild på testen så anger den en ratio Och hittar din peak. Appen går att använda med andra test också, men tycker deras test varit väldigt bra 👍🏼 
  • Cececilia
    Flowerpower33 skrev 2024-02-12 10:16:24 följande:
    Jag tycker easy at home från amazon är bra! de har en app också som heter Premom, tar du bild på testen så anger den en ratio Och hittar din peak. Appen går att använda med andra test också, men tycker deras test varit väldigt bra 👍🏼 
    Håller med! Helt klart de bästa jag använt, och dessutom billiga 🤩
Svar på tråden BIM februari 2024