• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Gbgmamma
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-14 10:40:13 följande:
    Hur många dagar efter ÄL? 
    Detta är bim +3 jag trodde jag fick mens på bim men så avtog det och kom inget mer. 🥳

Nu håller jag tummarna för att bebis stannar.
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Gbgmamma skrev 2024-02-14 12:10:59 följande:
    Detta är bim +3 jag trodde jag fick mens på bim men så avtog det och kom inget mer. 🥳

Nu håller jag tummarna för att bebis stannar.
    testade du något innan BIM? :) 
  • Gbgmamma
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-14 12:52:54 följande:
    testade du något innan BIM? :) 
    Ja jag testade 2 dagar innan bim dagen och fick negativt samt på bim, samma sak där, negativt. 

Har alltid regelbunden Mens.

Är du också efter bim nu? 
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Gbgmamma skrev 2024-02-14 13:05:08 följande:
    Ja jag testade 2 dagar innan bim dagen och fick negativt samt på bim, samma sak där, negativt. 

Har alltid regelbunden Mens.

Är du också efter bim nu? 
    Åhh, man hör om så många som plussar flera dagar innan BIM. Jag har en son som är 6,5år och med honom plussade jag ÄL+9.

Nu har jag bara gått ÄL+5 dagar & har ca 11 dagar kvar till BIM. Detta är vårt andra försök, vi myste 2 gånger en dag innan äl och 2ggr på ägglossningsdagen så hoppas det tagit sig :) Än så länge känner jag ingenting, kände du något innan BIM?
  • SaMoE

Mina bröst smärtar/molar något fruktansvärt sen några dagar tillbaka. ÄL+8 idag.. 
    Otroligt orolig att kroppen spökar samtidigt som jag aldrig haft sånhär smärta i brösten tidigare, det känns liksom som någon konstig smärta som håller i sig länge och jag känner inte igen mina bröst längre?! Otroligt konstigt. 
    Någon av er som plussat eller varit gravida tidigare som känner igen sig i min förklaring? :) 

• fancyr

Äl +12 idag. negativt test, molvärk  som ligger och maler under dagen både idag och igår. Under nätterna har jag haft mer ont. Idag på morgonen hade jag så ont att jag trodde jag skulle få mens. Inget har kommit än och nu bara molvärk. 
    Tempen sjönk också från 37 till 36,78, längre än på Äl+1 som var 36,81..
    Inte så stora förhoppningar just nu. Så himla tråkigt :( 

• Flowerpower33
    fancyr skrev 2024-02-14 15:49:29 följande:

Äl +12 idag. negativt test, molvärk  som ligger och maler under dagen både idag och igår. Under nätterna har jag haft mer ont. Idag på morgonen hade jag så ont att jag trodde jag skulle få mens. Inget har kommit än och nu bara molvärk. 
    Tempen sjönk också från 37 till 36,78, längre än på Äl+1 som var 36,81..
    Inte så stora förhoppningar just nu. Så himla tråkigt :( 

Vad tråkigt! Även om chansen såklart inte är borta förrän mensen kommer så förstår jag din känsla. Hoppas ditt plus kommer snart 🌸 

Själv har jag fått svagare test idag så mitt hopp är rätt bortblåst det med. Vet att urinet inte alls var utspätt så därför jag känner att det är kört. Man vet ju att upprepade missfall händer men hade sån bra känsla denna gång, trodde verkligen det var vår tur  🥲
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-14 18:10:10 följande:
    Vad tråkigt! Även om chansen såklart inte är borta förrän mensen kommer så förstår jag din känsla. Hoppas ditt plus kommer snart 🌸 

Själv har jag fått svagare test idag så mitt hopp är rätt bortblåst det med. Vet att urinet inte alls var utspätt så därför jag känner att det är kört. Man vet ju att upprepade missfall händer men hade sån bra känsla denna gång, trodde verkligen det var vår tur  🥲
    Jag förstår! Fick ett kemiskt förra månaden och jag bara förstod att det var ett kemiskt när testet dagen efter var svagare. ibland känner man på sig sånt .. 
    hur långt gången är du? 
  • Flowerpower33
    fancyr skrev 2024-02-14 18:23:55 följande:
    Jag förstår! Fick ett kemiskt förra månaden och jag bara förstod att det var ett kemiskt när testet dagen efter var svagare. ibland känner man på sig sånt .. 
    hur långt gången är du? 
    Jag är på ÄL+13. Så fortfarande tidigt, kommer kanske som en lite försenad mens sen. Hade hcg 76 igår, ska ta blodprov imorgon igen så får jag bekräftat hur det ligger till. Men känslan är rätt dålig efter dagens test tyvärr 🥲
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-14 18:32:53 följande:
    Jag är på ÄL+13. Så fortfarande tidigt, kommer kanske som en lite försenad mens sen. Hade hcg 76 igår, ska ta blodprov imorgon igen så får jag bekräftat hur det ligger till. Men känslan är rätt dålig efter dagens test tyvärr 🥲
    är det av någon särskild anledning du kan ta blodprov? :) 
    jag håller tummarna för dig! 
Svar på tråden BIM februari 2024