• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Mariiiak94

Cececilia:

fancyr:

Skönt att ni också ser streck!
    Men vågar som sagt inte ropa hej ännu då jag tänker att de kan vara spökstreck ! 
    ska fortsätta testa i morgon igen så får vi se ! 🥰

• Cececilia
    Mariiiak94 skrev 2024-02-12 18:03:08 följande:

Cececilia:

fancyr:

Skönt att ni också ser streck!
    Men vågar som sagt inte ropa hej ännu då jag tänker att de kan vara spökstreck ! 
    ska fortsätta testa i morgon igen så får vi se ! 🥰

Jag tror verkligen att det är ett positivt! Men förstår att du vill se fler positiva test, det tar en stund att ta in ändå 🥰
    håller tummarna 🤞
  • Flowerpower33
    Mariiiak94 skrev 2024-02-12 16:58:18 följande:
    är de vanligt att rfsu testa tidigt ger spöksträck? Knappt att man ser ett sträck men kan de vara något?! Fick lite mörkare (ljusbruna) flytningar igår som fortfarande är kvar och trodde de va spottings innan mensen! Vågar inte hurra än, får fortsätta att ta test i morgon! (Har BIM på onsdag)
    Åh vad roligt, jag tror verkligen det där är ett positivt test. Känns lite för starkt för spökstreck eller? Aldrig sett eller fått spökstreck dock. Hoppas du får det bekräftat snart 🌸
  • Flowerpower33
    fancyr skrev 2024-02-12 17:45:56 följande:

Läste en studie idag om att det endast var 10% av 93,000 deltagare som fick plus så tidigt som äl10. det gav mig lite hopp iaf hehe 

Ja ÄL+10 är fortfarande tidigt, vissa har ju faktiskt inte implantation förrän ÄL+10 eller 11! 

har du känt några symtom än? 😊
  • fancyr
    Flowerpower33 skrev 2024-02-12 18:44:51 följande:
    Ja ÄL+10 är fortfarande tidigt, vissa har ju faktiskt inte implantation förrän ÄL+10 eller 11! 

har du känt några symtom än? 😊
    Idag har jag faktiskt känt som mensvärk i lillmagen, mensvärk i låren, ilningar i ljumskarna och ländryggsvärk. Första dagen jag känner så denna cykel. Är fortfarande trög i magen, något jag verkligen aldrig är såhär flera dagar i rad. Kan ju bero på progesteronet likväl som gravsymtom 🤪
    varför kan inte kroppen bara ge tydliga symtom istället för att vara såå oklar 😂 

hur går det för dig? 
  • Mariiiak94

Cececilia:

Hade jag inte haft dessa spottings så hade jag nog vågat tro på de mer! Just nu sätter de lite galler i huvudet på mig.. Men jag hoppas såååå mycket ♥️

FlowerPower33 :

Jag har heller aldrig sett ett spökstreck men jag vågar inte tro på de ännu då jag fick ljusbruna flytningar igår och har de idag också.. Därför är jag så himla osäker 😞  Men de blir nytt test i morgon om inte mensen kommit såklart ♥️

• Natalina1451
    Mariiiak94 skrev 2024-02-12 16:58:18 följande:
    är de vanligt att rfsu testa tidigt ger spöksträck? Knappt att man ser ett sträck men kan de vara något?! Fick lite mörkare (ljusbruna) flytningar igår som fortfarande är kvar och trodde de va spottings innan mensen! Vågar inte hurra än, får fortsätta att ta test i morgon! (Har BIM på onsdag)
    sådär starkt fick jag med rfsu 11dpo då hade jag fått första synliga strecket 8dpo också med rfsu men det gick inte ens att få med på bild för det var så svagt. Jag håller tummarna, Och angående spottingsen så har jag haft det i alla mina graviditeter både de som blivit mina tre barn och i de två missfallen som jag har haft ❤️
  • Flowerpower33
    fancyr skrev 2024-02-12 18:55:42 följande:
    Idag har jag faktiskt känt som mensvärk i lillmagen, mensvärk i låren, ilningar i ljumskarna och ländryggsvärk. Första dagen jag känner så denna cykel. Är fortfarande trög i magen, något jag verkligen aldrig är såhär flera dagar i rad. Kan ju bero på progesteronet likväl som gravsymtom 🤪
    varför kan inte kroppen bara ge tydliga symtom istället för att vara såå oklar 😂 

hur går det för dig? 
    Jag kände också av trög mage nu innan plusset faktiskt, hade inte alls mina vanlig rutiner på den fronten 😂

Ja så otroligt störigt att progesteronet ger liknande symtom som hcg, alltid lika svårt att avgöra vad som är vad. Håller tummarna att plusset kommer här snart För dig 🤞🏼

Det går väl framåt, har känt av illamående svagt men konstant hela dagen idag. känns lite tidigt, brukar komma typ vecka 7 för mig. På ett sätt skönt att känna symtom, då känns det som hcg ökar iaf 👍🏼
  • Hsim

BIM idag enligt NC, ÄL+10 idag. Ingen mens än, inga spotting och har knappt haft någon molvärk vilket jag haft tidigare innan mens. Test negativt, så blankt det kan bli. 

Tempkurvan känns påväg ner, så misstänker att molvärken nog kommer igång under dagen och att mensen nog kommer under veckan. 

Positiva är att jag har haft en lutealfas som är längre än 9 dagar som jag haft tidigare cykler. Sen vet jag att ÄL+10 fortfarande kan vara tidigt att testa, så lite hopp finns än. 

• Mariiiak94

Morgonens test! Men jag blir inte klokare.. Vaknade och har fått mer mensliknande blödning, kanske lite mindre i mängd men aa? Och min temp har sjunkit igen så nu är jag super mega förvirrad!! Jag tycker mig se 2 streck men jag vet inte 😞 
Svar på tråden BIM februari 2024