BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Cececilia:
fancyr:
Skönt att ni också ser streck!
Men vågar som sagt inte ropa hej ännu då jag tänker att de kan vara spökstreck !
ska fortsätta testa i morgon igen så får vi se ! 🥰
Cececilia:
fancyr:
Skönt att ni också ser streck!
Men vågar som sagt inte ropa hej ännu då jag tänker att de kan vara spökstreck !
ska fortsätta testa i morgon igen så får vi se ! 🥰
Läste en studie idag om att det endast var 10% av 93,000 deltagare som fick plus så tidigt som äl10. det gav mig lite hopp iaf hehe
Cececilia:
Hade jag inte haft dessa spottings så hade jag nog vågat tro på de mer! Just nu sätter de lite galler i huvudet på mig.. Men jag hoppas såååå mycket ♥️
FlowerPower33 :
Jag har heller aldrig sett ett spökstreck men jag vågar inte tro på de ännu då jag fick ljusbruna flytningar igår och har de idag också.. Därför är jag så himla osäker 😞 Men de blir nytt test i morgon om inte mensen kommit såklart ♥️
BIM idag enligt NC, ÄL+10 idag. Ingen mens än, inga spotting och har knappt haft någon molvärk vilket jag haft tidigare innan mens. Test negativt, så blankt det kan bli.
Tempkurvan känns påväg ner, så misstänker att molvärken nog kommer igång under dagen och att mensen nog kommer under veckan.
Positiva är att jag har haft en lutealfas som är längre än 9 dagar som jag haft tidigare cykler. Sen vet jag att ÄL+10 fortfarande kan vara tidigt att testa, så lite hopp finns än.