• Liten man

Högklackat

Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?

• Svar på tråden Högklackat
  • Liten man

Jag förstår inte skillnaden, om det är mannen eller kvinnan som vill sitta iknä?

• Anonym (ABC)
    Anonym (Fetish!) skrev 2024-01-21 15:23:43 följande:
    Väldigt svårt att ta dig på allvar när du i en annan av dina trådar skriver om hur du vill bli buren och sitta i knä. Du vill känna dig liten och omhändertagen. Men nu är det plötsligt handikappande och förnedrande rent av att sitta i knä. Finns väl ingen vuxen människor som väljer att sitta i någons knä på bio istället för på en kudde om det inte ligger något annat bakom.
    +1
  • Tink
    Liten man skrev 2024-01-21 16:56:36 följande:

Ok, den instinkten tycks mej vara vanlig hos många kvinnor Jag känner långa män, som får korta kvinnor, dom korta kvinnorna vill bli omhändertagna, sitta i knä.. Blir inte så mycket skällsord till dom kvinnorna. 

Jag är en kort och petite kvinna med en lång och ståtlig man. Inte sjutton vill jag sitta i hans knä som ett litet barn. 
  • Liten man

Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.

• Liten man

Och jag är en liten och petite man, som vill ha en lång och ståtlig kvinna. Vad är problemet? Varför ska jag få hat för det? Du får inte hat för ditt val

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 17:17:29 följande:

Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.

Du verkar inte vilja svara på hur det egentligen ligger till med ditt knäsittandet? Du verkar vilja att det ska vara rättvist, men samtidigt är det förnedrande för dig? Varför sätter du då dig i knät?
  • Anonym (C)

Fortfarande inget från dig om du gjort något åt fin kortväxthet. 

Alltså är det du går igång på. Ett kink eller fetisch. 

Du trollar för att du vill tala om dina fantasier. Därför kan du heller inte redogöra för hur du fått ler n Li vit erbjuden behandling. 

• Liten man

Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?

• Anonym (M)

De flesta kvinnor är väl längre än din längd utan klackar så de blir väl, i så fall, obekväma oavsett.

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 17:34:24 följande:

Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?

Fast du kan väl förklara varför du skriver så olika saker i olika trådar i alla fall? Är knäsittande förnedrande eller härligt?
Svar på tråden Högklackat