Högklackat
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Jag förstår inte skillnaden, om det är mannen eller kvinnan som vill sitta iknä?
Ok, den instinkten tycks mej vara vanlig hos många kvinnor Jag känner långa män, som får korta kvinnor, dom korta kvinnorna vill bli omhändertagna, sitta i knä.. Blir inte så mycket skällsord till dom kvinnorna.
Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.
Och jag är en liten och petite man, som vill ha en lång och ståtlig kvinna. Vad är problemet? Varför ska jag få hat för det? Du får inte hat för ditt val
Inte du, jag vet andra kvinnor som vill, och gärna gör.
Fortfarande inget från dig om du gjort något åt fin kortväxthet.
Alltså är det du går igång på. Ett kink eller fetisch.
Du trollar för att du vill tala om dina fantasier. Därför kan du heller inte redogöra för hur du fått ler n Li vit erbjuden behandling.
Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?
De flesta kvinnor är väl längre än din längd utan klackar så de blir väl, i så fall, obekväma oavsett.
Hej C, jag väljer vilka meddelande jag vill svara på, ok? Sedan är det upp till dej att dra vilka slutsatser jag vill. Den stora frågan är vad Du gör på den här tråden? Om du inte gillar innehållet, är det väl bara att läsa andra intressantare trådar?