Högklackat
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Även kortväxta kan utse språkrör. Dom valde mej. Ingen mening att flera skriver om samma sak, dom kan följa här, jag vet om problemet, var singel alldeles för länge.
Ok
Hur många trådar med olika infall på samma ämne kan du starta?
Du blir inte längre för varje tråd så du får nog ta tag i dig själv helt enkelt.
(?)Ok, blir jag längre då?
Inte alls men du lär ju inte krympa heller.
Du behöver uppenbart hjälp helt enkelt. Hur lång/kort är du egentligen?
Jag är ovanligt lång för att vara kvinna. Som ung var jag verkligen uppseendeväckande lång, men nu har det vuxit upp en hel del unga flickor som är lika långa som jag och till och med längre. (Och jag har nog också krympt lite...)
Numera tänker jag inte ens på detta längre, men som ung gjorde jag det. Då var det så, att jag helst ville ha en kille som var rejält mycket längre än jag, så att jag både kunde sträcka på mig och ha klackar. När jag hade en kille som var runt min egen längd eller bara lite längre, så blev det lätt att jag försökte krypa ihop för att verka kortare - och jag hade bara platta skor om det fanns att få tag i.
Men det var lite intressant, att när jag hade en kille en period som var över en decimeter kortare än jag, så struntade jag i att försöka krypa ihop; det var helt enkelt ingen idé. Så då kunde jag till och med ta på mig klackskor... det var ändå kört, liksom, så då kunde det lika gärna få vara en kul grej att jag var MYCKET längre än han!
Hej lång kvinna, ja, visst är det? Det blir en kul grej när du är mycket längre än mannen. Bara strunta i normen. Mannen får stå på tå när ni pussas, du får böja på huvudet. Gulligt när ni håller i handen. Får jag fråga hur lång du är? Lite nyfiken
Hej lång kvinna, ja, visst är det? Det blir en kul grej när du är mycket längre än mannen. Bara strunta i normen. Mannen får stå på tå när ni pussas, du får böja på huvudet. Gulligt när ni håller i handen. Får jag fråga hur lång du är? Lite nyfiken
Ok, jag är 140 cm lång. Tänk vilken skillnad det skulle bli, när du har högklackat
Ok, jag är 140 cm lång. Tänk vilken skillnad det skulle bli, när du har högklackat
Precis, skulle du känna dej obekväm?
Hej, är själv kille 179 cm lång, gillar att gå i högklackade skor, till klänning mm och har absolut inga problem med detta. Visst blir jag lite längre än vad jag är men det är väl ändå totalupplevelsen som räknas.