• Liten man

Högklackat

Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?

• Svar på tråden Högklackat
  • Liten man

Och här i denna tråden känns det ännu mer relevant för min del

• Anonym (C)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:55:16 följande:

Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha

Det är vad du säger om dig själv. Inte jag. Du fläng men varken korkad eller klen. Du fyller din funktion och är visst värd att ha. Det är ditt resonemang och fetisch som kan uppfattas som knepig. Ditt ältande likaså. Plocka av offerkoftan nu och man up. 
  • Liten man

Förstår inte vad ni gör här? På mina trådar? Varför studerar ni skräp så noga? Lägg eran värdefulla tid på bra trådar istället 

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:11:28 följande:

Och här i denna tråden känns det ännu mer relevant för min del

Vad känns mer relevant för dig?
  • Liten man

Fetish, jag svarade på ditt inlägg där du citerar mej. Du om någon borde väl förstå vad jag menar då?

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:18:52 följande:

Fetish, jag svarade på ditt inlägg där du citerar mej. Du om någon borde väl förstå vad jag menar då?

Nej, du citerade inte mig. Du har aldrig citerat någon. Så vad menade du?
  • Liten man

Nu har vi kommit till sidan fem i denna värdelösa tråd, skapat av en värdelös kortväxt man, som inget hellre vill, än att få ge och ta emot kärlek i ett förhållande, fast jag är kortväxt. Skriver åt fler kortväxta jag känner. Jag själv har ett förhållande med en kvinna som är 180 cm lång, jag sitter i hennes knä, hon tittar ner på mej, och lyfter upp mej. Det gillar jag mycket. Jag tänker på många av mina manliga kortväxta vänner (en förening) som har det väldigt tufft på dejtingsajter. Jag hade turen att träffa en kvinna som struntar blankt i normer, och tissel tassel. Jag ger henne respekt, kärlek, tillit. Det var det hon sökte

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:28:09 följande:

Nu har vi kommit till sidan fem i denna värdelösa tråd, skapat av en värdelös kortväxt man, som inget hellre vill, än att få ge och ta emot kärlek i ett förhållande, fast jag är kortväxt. Skriver åt fler kortväxta jag känner. Jag själv har ett förhållande med en kvinna som är 180 cm lång, jag sitter i hennes knä, hon tittar ner på mej, och lyfter upp mej. Det gillar jag mycket. Jag tänker på många av mina manliga kortväxta vänner (en förening) som har det väldigt tufft på dejtingsajter. Jag hade turen att träffa en kvinna som struntar blankt i normer, och tissel tassel. Jag ger henne respekt, kärlek, tillit. Det var det hon sökte

Kan de inte skriva själva? Blir mindre förvirrande då. Och de kanske svarar på frågor?
  • Liten man

Läs inlägget idag kl 19:25, tycker att det är ganska förvirrande. Om vi nu nödvändigt vis måste hacka på varandra 

• Liten man

Även kortväxta kan utse språkrör. Dom valde mej. Ingen mening att flera skriver om samma sak, dom kan följa här, jag vet om problemet, var singel alldeles för länge.

Svar på tråden Högklackat