• Liten man

Högklackat

Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?

• Svar på tråden Högklackat
  • Liten man

Det har jag full förståelse och respekt för

• Anonym (C)

Jamen tack! Då vet jag. Dessutom kan jag dra mina egna slutsatser då. Hädanefter kommer jag att göra tumme ner på alla dina trådar jag går in på. Du närmar dig den nivå på den knäppaste klient jag någonsin haft. Vore ett nöje att ha dig som studieexempel i några av mina kurser. Kommer definitivt att exemplifiera. Tackar för bra uppslag. 

• Liten man

Ok, tack Tink. Mycket intressant 

• Liten man

Hej C, det blir bra. Jag kan personligen vara med, så kan ni studera denna defekta varelse live

• Anonym (C)

Tackar! Jag återkommer. Nu ligger etiken vid organdonation i pipelinen. 

• Liten man

Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 18:55:16 följande:

Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha

Är det också en fetish? Att du vill förnedras och kallas för saker?
  • Liten man

Jag tyckte det var C som kallade mej för saker? 

• Anonym (Fetish!)
    Liten man skrev 2024-01-21 19:01:19 följande:

Jag tyckte det var C som kallade mej för saker? 

Eh nej, det är ju du själv som börjar skriva så i alla trådar. "Ingen gillar mig, jag är klen, jag är svag, jag är mobbad och ditt finalnummer som slår allt, jag borde skjuta mig för att tjejer inte är attraherade av mig."
  • Liten man

Om jag håller med, är inte det bra, om jag säger emot, är inte det bra, om jag är tyst, är inte det bra. 

Svar på tråden Högklackat