Högklackat
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Jag är en kort man, men jag gillar när kvinnor har högklackat. Varför blir en del kvinnor obekväma när dom blir mycket längre än mej?
Det har jag full förståelse och respekt för
Jamen tack! Då vet jag. Dessutom kan jag dra mina egna slutsatser då. Hädanefter kommer jag att göra tumme ner på alla dina trådar jag går in på. Du närmar dig den nivå på den knäppaste klient jag någonsin haft. Vore ett nöje att ha dig som studieexempel i några av mina kurser. Kommer definitivt att exemplifiera. Tackar för bra uppslag.
Ok, tack Tink. Mycket intressant
Hej C, det blir bra. Jag kan personligen vara med, så kan ni studera denna defekta varelse live
Tackar! Jag återkommer. Nu ligger etiken vid organdonation i pipelinen.
Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha
Hej C, jag är inte mycket för världen. Tur att det finns sådana bra människor som du. Bättre att studera dej, och ta lärdom av allt bra istället. Jag är kort, korkad, klen. Inget att ha
Jag tyckte det var C som kallade mej för saker?
Jag tyckte det var C som kallade mej för saker?
Om jag håller med, är inte det bra, om jag säger emot, är inte det bra, om jag är tyst, är inte det bra.