BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Då var ägglossningen över, ÄL+1 idag. Denna cykeln har jag testat Munkpeppar(Agnus Castus) då jag har hört mycket gott om den och att den kan stärka ägglossningen. Jag fick ÄL CD14 denna gång. Tidigare har den varit cd11-12 vilket oroat mig lite ifall äggen inte mognat tillräckligt innan Lh-stegring, så jag är superglad att jagbfick lite senare älndenna gång. Sen har jag känt av min äl mycket mer denna cykel också samt att ältestarna var mycket starkare. Svullen mage och lite öm på ena sidan. Håller verkligen tummarna för denna cykeln ❤️
Hur går det för er andra? Gör ni också något annorlunda denna cykel?
Beklagar det ni fått gå igenom :( , jag hoppas innerligt att det går rätt håll nu för er
tack ❤️ Jag tog progesteronkräm och tog bamyl i låg dos (motsvarande det man utskrivet i trombyl när man går utredning för upprepade missfall). Vet ju inte om det var det som gjorde att det fastnade men jag står beredd med det denna gång med! 🥰
Hej,
Fick precis min mens men nästa BIM borde vara i slutet av mars så hoppar gärna in här! Känner mig lite tom just nu då min mens var 3 dagar sen och jag verkligen hoppades och trodde att jag var gravid, men nepp.. Detta var vårt 4e försök till ett tredje barn. Jag har PCO så det känns lite som att jobba i uppförsbacke men de senaste cyklarna har jag iaf haft ÄL så det känns ändå lovande. Kul att följas åt här!
Är på ÄL +10, bim -4 och tog ett test imorse. Jag tycker att jag kan ana en skugga på det men blir så osäker. Nu efter det torkat kan man inte längre se det. Spökstreck? Eller vad tror ni?
Är på ÄL +10, bim -4 och tog ett test imorse. Jag tycker att jag kan ana en skugga på det men blir så osäker. Nu efter det torkat kan man inte längre se det. Spökstreck? Eller vad tror ni?
Mariiak94: Ja vi önskar inget annat vi här heller. Försöker med första barnet, fjärde månaden aktiva försök nu...
Sallyalicenancy: Tråkigt med mensen :( Lycka till nu i mars :)
Hej,
Fick precis min mens men nästa BIM borde vara i slutet av mars så hoppar gärna in här! Känner mig lite tom just nu då min mens var 3 dagar sen och jag verkligen hoppades och trodde att jag var gravid, men nepp.. Detta var vårt 4e försök till ett tredje barn. Jag har PCO så det känns lite som att jobba i uppförsbacke men de senaste cyklarna har jag iaf haft ÄL så det känns ändå lovande. Kul att följas åt här!