BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Tack @sallyalicenancy och @Naniismamma!
Ja, jag får helt enkelt vänta och testa igen.. Väntan är dock hemsk!
Håller tummarna för er med
Lusse88:
Håller tummarna för er att mars blir er månad!! 🙏
Vi har försökt i 6 månader, plussade 12/2 men nu står vi på Noll igen men hoppas att mars/april blir vår månad! ♥️ Också vårt första barn 🥰
En konstig sak tjejer... Jag är på äl+7. Idag har jag börjat få ont mitt på blygdbenet. Ilar, ömmar, strålar. Kan detta ha med graviditet att göra? Aldrig känt så innan. Och är helt svullen och hård över livmodern. Har inte haft det så här dom andra månaderna då jag inte varit gravid. Nu vet jag ju inte om jag är gravid, men fick alltså dessa "symtom" idag :S Och en sak till... började gråta från ingenstans till en film innan. Brukar inte det. :S
Mariiiak94: Tack! Håller tummarna för er med! Detta är vårt fjärde försök att få vårt första barn. Går segt... Men som jag skrev ovanför här så känns saker annorlunda denna gång :S Vet inte om det har med detta att göra dock.
Tack ☺️
använde RFSU sticka. Ja precis bim -1 :) hade positivt äl test igår, därför var jag tvungen att ta ett graviditet test.
Tack @sallyalicenancy och @Naniismamma!
Ja, jag får helt enkelt vänta och testa igen.. Väntan är dock hemsk!
Håller tummarna för er med
En konstig sak tjejer... Jag är på äl+7. Idag har jag börjat få ont mitt på blygdbenet. Ilar, ömmar, strålar. Kan detta ha med graviditet att göra? Aldrig känt så innan. Och är helt svullen och hård över livmodern. Har inte haft det så här dom andra månaderna då jag inte varit gravid. Nu vet jag ju inte om jag är gravid, men fick alltså dessa "symtom" idag :S Och en sak till... började gråta från ingenstans till en film innan. Brukar inte det. :S