BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Någon som har koll på om ägglossningen kan komma trots att man har lätta (mycket lätta) blödningar kvar från ett MF? 🤔
Jag har läst i andra grupper att många som varit/är gravida får negativt ända till efter BIM. Så man ska inte ge upp hoppet. Även om ett negativt test suger att se :( Jag själv ställer in mig på mens igen så blir jag inte besviken. Men har tester hemma så kommer ändå testa varje dag ^^ 6 dagar till BIM. Blir det inget den här gången heller så försöker vi femte månaden. Tycker det är himla tråkigt att det ska ta sån tid. Vi väntade tills vi båda är över 30 år och jag tror det spelar lite roll med.
Den här månaden verkar äl vara segare än tidigare. Cd14 idag och har än inte fått positivt LH-test . Förra månaden hade jag äl cd11 och innan dess cd15 så vi får väl se hur det blir denna månad.
Den här månaden verkar äl vara segare än tidigare. Cd14 idag och har än inte fått positivt LH-test . Förra månaden hade jag äl cd11 och innan dess cd15 så vi får väl se hur det blir denna månad.
Min ägglossning kom senare än vanligt, så jag flyttar min BIM.
Någon som har koll på om ägglossningen kan komma trots att man har lätta (mycket lätta) blödningar kvar från ett MF? 🤔
hehe va lika! 😄 Hur såg stegringen ut på cd14? Från inget till hög eller medium till hög?
jag har oxå testat flera gånger under dagen när det närmar sig så idag testade jag vid 06 och vid 10.