• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (3)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-04 10:30:39 följande:
    Ok. Lite småländskhet som går över landskapsgränsen :)
    Jag gissar att det är så personen menar..
  • Anonym (000)
    Anonym (3) skrev 2024-03-04 10:45:31 följande:
    Jag gissar att det är så personen menar..
    Jag bor själv i Östergötland och jag upplever inte att det finns en massa sekter här eller att folk är prydare än andra, bara för att vi gränsar till Småland.
  • Anonym (Sammalika!)
    Anonym (000) skrev 2024-03-04 10:48:04 följande:
    Jag bor själv i Östergötland och jag upplever inte att det finns en massa sekter här eller att folk är prydare än andra, bara för att vi gränsar till Småland.

Håller med. Jag bor också i Östergötland och de män som jag varit med skulle bara asgarva om någon kom och påstod att jag är pryd!

Till TS
    Är kvinna och har inga som helst problem att suga kuk. Gör det gärna och suger hellre än själv får oralsex. 
    Suger nog mer eller mindre varje gång jag har sex med någon man.

• Anonym (Petra)
    Anonym (Sammalika!) skrev 2024-03-04 11:00:13 följande:

Håller med. Jag bor också i Östergötland och de män som jag varit med skulle bara asgarva om någon kom och påstod att jag är pryd!

Till TS
    Är kvinna och har inga som helst problem att suga kuk. Gör det gärna och suger hellre än själv får oralsex. 
    Suger nog mer eller mindre varje gång jag har sex med någon man.

Gott gott gott gott 
  • Anonym (3)
    Anonym (000) skrev 2024-03-04 10:48:04 följande:
    Då var det jag som missförstod, eller så umgås du inte i samma kretsar som den som skrev tidigareFlört
  • Anonym (Bengan)

Min kvinna suger gärna av mig. Hon brukar pilla på sig själv samtidigt så att vi båda kommer. Det har blivit lite av standard sexet för oss.

• Anonym (Urban)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-04 07:22:39 följande:
    Jag har ingen lust att suga helt enkelt.
    Jag är 30+
    Aha, du menade så :). Tänkte först om du kanske var yngre och inte hunnit göra det än.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Urban) skrev 2024-03-04 20:08:35 följande:
    Aha, du menade så :). Tänkte först om du kanske var yngre och inte hunnit göra det än.
    Alla gillar inte att göra det
Svar på tråden Suga kuk