• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (Fobi)

Ja tjejen har kladdfobi, och den är sjukt stark. Är ärligt ett helvete men jag älskar henne mer än nått annat. Hon kan därför inte suga då det kan komma försatts. Samma med att runka. 

Det är inte att man inte blir avsugen som är det jobbiga utan att man inte kan göra mycket räcker att man är lite blöt eller svettig. Kanske från sexet i sig eller om man tvättat händerna/dushat/varit ute i regnet/diskat Ja allt. Och då får hon i stort sätt en panikattack när man tar på henne. Blivit bättre och tål att man kan nudda hennes ben men det är typ det. 

• Jim84
    Anonym (Fobi) skrev 2024-03-02 11:15:59 följande:

Ja tjejen har kladdfobi, och den är sjukt stark. Är ärligt ett helvete men jag älskar henne mer än nått annat. Hon kan därför inte suga då det kan komma försatts. Samma med att runka. 

Det är inte att man inte blir avsugen som är det jobbiga utan att man inte kan göra mycket räcker att man är lite blöt eller svettig. Kanske från sexet i sig eller om man tvättat händerna/dushat/varit ute i regnet/diskat Ja allt. Och då får hon i stort sätt en panikattack när man tar på henne. Blivit bättre och tål att man kan nudda hennes ben men det är typ det. 

Hon har aldrig funderat på terapi? Låter ju oerhört besvärligt.
  • Anonym (Maja)

Jag älskar att suga! Gärna en modell större men inte fööör stor. Då blir det snabbt jobbigt i käkarna. Jag gillar kladdet, killens reaktion och avslutar gärna med att suga tills killen sprutar. Det ger iaf mig en egoboost och jag går igång på det. Killen jag har nu laddar om på bara några min så då kan jag suga tills han kommer, bli kåt av det och ändå få knulla sen.

• Man 78
    Anonym (Maja) skrev 2024-03-02 15:22:59 följande:

Jag älskar att suga! Gärna en modell större men inte fööör stor. Då blir det snabbt jobbigt i käkarna. Jag gillar kladdet, killens reaktion och avslutar gärna med att suga tills killen sprutar. Det ger iaf mig en egoboost och jag går igång på det. Killen jag har nu laddar om på bara några min så då kan jag suga tills han kommer, bli kåt av det och ändå få knulla sen.

Låter som en perfekt kombination. Gillar det upplägget. 
  • Anonym (maneater)
    Anonym (Dickie) skrev 2024-03-02 08:17:21 följande:
    Haha, vad är en kukarnas oxfilé?
    Stor och tar lång tid att sätta i sig? Oskyldig 

Men jag har aldrig haft en man som inte räcker till, detta är bara en bonus.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (maneater) skrev 2024-03-02 16:06:18 följande:
    Stor och tar lång tid att sätta i sig?  // Oskyldig 

Men jag har aldrig haft en man som inte räcker till, detta är bara en bonus.
    Tidsaspekten för snarare tankarna till en rejäl bit högrev.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (Maja) skrev 2024-03-02 15:22:59 följande:

Yngre kille med fantasier som skriver så här. Märks bland annat på ordvalen.
  • Viharkul

Min sambo suger mig minst en gång varje dag. Jag har hög sexdrift. Men jag föredrar att bli runkad när jag kommer. Får starkare orgasmer då men behöver ha hennes mun innan o efter.

• Anonym (maneater)
    Anonym (Dickie) skrev 2024-03-02 16:38:48 följande:
    Tidsaspekten för snarare tankarna till en rejäl bit högrev.
    Jag är en liten kvinna med stort begär. 
  • Anonym (Julia)

Jag går ner på honom i princip varje gång vi har sex. Alltid mitt initiativ och jag älskar det. Ibland är det som uppladdning inför samlag och ibland går det hela vägen så att säga.

Svar på tråden Suga kuk