• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-23 09:44:27 följande:
    Jag har aldrig provat att suga 
    Men varför?
  • Pussan

Har väl i stort sett alltid kuken i munnen vid sex, väldigt olika länge olika gånger. Det beror på hela situationen. Ibland bara sekunder, liksom bara för att poängtera att jag vill ha den, andra gånger kan jag suga av en kille tills han kommer och så är vi nöjda med det.

• Anonym (K.P)

Jodå, min fru ?sög? av mig i nån minut för ca 25 år sedan, har aldrig hänt sen dess?det var inget kul sa hon!

• Anonym (55)

Frun suger nästan alltid när vi har sex, men sex har vi inte ofta Obestämd

• Anonym (Raketen)

Min fru suger mig i princip varje gång vi har sex. Tyvärr är det inte lika ofta som jag skulle önska men hon gör det ok, inlevelsen är kanske inte total men det är skönt och de gånger jag kommer så sväljer hon... De gånger jag inte kommer så kommer jag in i henne, gärna bakifrån. Oftast har jag redan slickat henne till orgasm innan eller så gör jag det under kärleksakten... ;)

• Anonym (Lustfyllt par)
    Anonym (Manne) skrev 2024-03-01 23:47:04 följande:

Min fru suger varje gång som förspel. Ibland knullar jag henne i halsen. 

Ibland avslutas även samlagen med halssprut, alltid deepthroatsprut, jag är en lyckans man. 

Det där låter precis som du beskriver mitt och min frus sexliv. Med tillägget att vi har ganska mycket analsex också mellan varven.
  • aliceen

Jag suger alltid av killen under och efter samlag. Jag tycker lite att det är min plikt som tjej. Svälja gör jag ibland beroende på hur konsistensen är haha

• Anonym (Longbone)
    aliceen skrev 2024-03-25 11:19:52 följande:

Jag suger alltid av killen under och efter samlag. Jag tycker lite att det är min plikt som tjej. Svälja gör jag ibland beroende på hur konsistensen är haha

"Plikt"? Hm...
  • nordas
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-03-25 09:40:43 följande:
    Det där låter precis som du beskriver mitt och min frus sexliv. Med tillägget att vi har ganska mycket analsex också mellan varven.
    Ser man sex på tv blir det kanalsex... Var den kul?
  • Butler

Hmm det är en drömvärld ni beskriver. Inser att man är utsvulten i Östergötland.

Svar på tråden Suga kuk