• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (?)
    Butler skrev 2024-03-04 15:45:10 följande:

Hmm Östergötlands kvinnor skriv till mig

Grattis då ... typ
  • Anonym (Petra)
    Anonym (?) skrev 2024-03-04 20:28:57 följande:
    Grattis då ... typ
    Eeh....??
  • Anonym (Gift man 46)

Jag gillar avsugningar, min fru gör det inte.
    Vi har oralsex, men bara jag på henne (det gillar jag också).

• Florali

Vid varje tillfälle som ges.
    Men det tog tid innan jag tog initiativ till det. Det var inget jag gjorde som blyg och yngre. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag började. Efter 30 i alla fall. 

• Anonym (Urban)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-04 20:26:01 följande:
    Alla gillar inte att göra det
    Ja, självklart. Jag själv hade inte orkat vara utan i ett längre förhållande.
  • Jim84

Det är ju en definitionsfråga, det där med att bli avsugen. Att hon går ner på mig under sex är regel snarare än undantag. Däremot inte alltid hon ger mig en fullbordad avsugning, dvs tills jag når orgasm. Men kanske en eller ett par gånger i veckan ändå.

• Jim84

Förut använde vi inte preventivmedel och då brukade jag ofta komma i hennes mun. Hon tycker om att suga och jag gillar att komma så, så det funkade bra. Numera använder vi p-medel och då kommer jag mer sällan så.

• Meddelande borttaget
  • nordas

Jag är man (52 år) utan erfarenhet av detta. Tyvärr. Det är stor risk att jag heller aldrig kommer att få uppleva det. Är för gammal. Jag onanerar ganska regelbundet, med vibrator, vilket är bra vissa gånger. Sanningen är att jag inte klarar av att vara naken inför någon annan. 2/3 av livet har passerat och jag har inte sett en naken kvinna i verkligheten. Tittar på liveshower på olika sidor men det är ju en annan sak.

• Smecker

2-10 gånger i veckan.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Suga kuk