• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Elde

Min särbo suger mer än gärna. Ofta som förspel men även spontant då hon gillar det. Står gärna på alla fyra med röven mot mig så jag kan smeka henne samtidigt. Hon avslutar alltid med att svälja, så härligt. 

• Anonym (Snyggmorsa)

Suger i princip varje gång jag har sex så 5-10 ggr i veckan.
    Älskar att göra det skönt och känna hur min partner njuter.
    Får ofta höra att jag är duktig på det och det gör mig ännu mer sugen

• Anonym (Bred Pitt)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-03-07 20:55:48 följande:

Suger i princip varje gång jag har sex så 5-10 ggr i veckan.
    Älskar att göra det skönt och känna hur min partner njuter.
    Får ofta höra att jag är duktig på det och det gör mig ännu mer sugen

Hur många olika partners blir det per vecka?
  • Anonym (Mycket oralt)

Jag träffar en man sen i somras, vi ses ett par gånger i veckan och då blir det oerhört mycket oralsex. Annat också, men vi båda älskar oralt. Han älskar att slicka länge och jag älskar att suga länge. Grejen är att jag aldrig blivit slickad så mycket och länge av nån förut, och jag har aldrig heller sugit nån så länge åt gången förut (runt 15-20 min skulle jag tro). Han är den som slickat mig skönast, och han säger att han aldrig varit med om bättre avsugningar. Så vi är väldigt kompatibla. Det är sällan han kommer (och jag kommer aldrig) men ibland har han avslutat genom att runka och när han kommit har jag sugit och svalt allt. Det orala är en del av grejen med vår relation (vi är kk egentligen).

• Anonym (....)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-03-01 23:01:10 följande:

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Jag är gift och vi har oralsex i princip varje gång vi har sex. Ibland kan jag suga av honom en snabbis utan att det blir något mer. 
    Jag gillar det, annars hade jag inte gjort det. Gillade det inte när jag var yngre så då fick ev partner vara utan. Det är otroligt viktigt att inte göra något man inte vill. Hade jag varit neutral till det, dvs jag inte direkt gillade det men inte heller hade haft något emot det så hade jag också gjort det eftersom min man gillar det.  
  • Anonym (Deep)

Vi suger och slickar varje gång vi har sex. Nån gång blir det kanske utan om det är nåt speciellt som händer. Ganska ofta har vi bara oralsex. Gå ligger min tjej ner på rygg eller sidan och suger mig medan jag smeker henne med handen. Efter jag kommit slickar jag henne.

Vi har sex 1-2 ggr i veckan. 

• Anonym (Longbone)

Min fru suger mig ofta, men aldrig tills det går för mig. Jag frågar inte efter det, och har svårt att komma så.

• Anonym (Milla)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-04 07:44:48 följande:
    Ok. Jag "nöjer mig" också utan, men känner en stark lust att få pröva på. Men man kan ju inte få allt, och måste respektera om inte partnern vill. Har du aldrig provat?
    Jag har aldrig provat att suga 
Svar på tråden Suga kuk