• Anonym (M)

Är man tjock om man väger 70 kg ?

Om man är tjej och väger 70 till 166 cm, är man tjock då? Vad anser ni? och vilken är den perfekta längden och vikten?

• Svar på tråden Är man tjock om man väger 70 kg ?
  • Anonym (Eva)

Jag är 165 cm och väger 49 kilo, jag ser lagom ut. Hade jag vägt 20 kilo mer hade det sett rent förskräckligt ut. Men det beror mycket på hur vikten är fördelat.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Eva) skrev 2024-03-19 17:08:10 följande:

Jag är 165 cm och väger 49 kilo, jag ser lagom ut. Hade jag vägt 20 kilo mer hade det sett rent förskräckligt ut. Men det beror mycket på hur vikten är fördelat.

Låter precis lagom som du säger.
  • Lynx123
    Anonym (Rob) skrev 2024-03-19 17:03:33 följande:

Övervikt är inte smickrande i någon åldersgrupp.

Vem har åldrats mest ?  Tom Cruise eller Kelly som uppenbarligen inte har tagit hand sin kropp.

Fast jag skulle hellre umgås med henne...han verkar ju vara helknäpp! 😉🤣💩
  • Anonym (Mållan)
    Theaass99 skrev 2024-03-19 12:28:41 följande:
    Hon är normalviktig om hon väger 68 kg också. Ditt sjuka ideal ska inte påverka kvinnor. Du vet inget om TS. Man kan vara mer hälsosam på 68 kg än 55 kg. Vet många som väger lite med näringsbrister 
    Det är inte varken sjukt eller underviktigt att väga 55 kg till 166 cm. 
  • Anonym (Mållan)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-19 12:32:37 följande:
    Låg på sjukhus vägde 63 kg, lika lång som TS. Läkarna var på mig om att jag skulle äta för att öka i vikt, en dietist ordinerades av läkarna. Dietisten skrev ut näringsdryck på recept, Fortimel
    Sluta ljug! Vilket påhitt. 
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Basil) skrev 2024-03-19 19:18:05 följande:
    Hon är för smal för min smak. Lite hull att hålla  vill jag ha. Omysigt att gnugga mot benbitar.
    Frågan är varför det är så accepterat att prata nedvärderande om smala människor?
  • Anonym (Basil)
    Anonym (Mx) skrev 2024-03-19 19:24:54 följande:
    Frågan är varför det är så accepterat att prata nedvärderande om smala människor?
    Är det att prata nedvärderande om någon att säga att hon inte motsvarar mina sexuella preferenser?
  • Anonym (Given)

Ja. 55 kg är mer lagom. 

• Anonym (Mx)
    Anonym (Basil) skrev 2024-03-19 21:24:28 följande:
    Är det att prata nedvärderande om någon att säga att hon inte motsvarar mina sexuella preferenser?
    Nä. Men däremot att du inte gillar att gnugga benbitar, det är ett nedvärderande uttryck.
Svar på tråden Är man tjock om man väger 70 kg ?