• Anonym (Zippo)

Sd:s trollfabrik

Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?

• Svar på tråden Sd:s trollfabrik
  • Hysteri
    KillBill skrev 2024-05-23 19:27:17 följande:

Nu är SDs trollfabrik igång igen. Den här gången försöker man värva väljare med AI genererade blondiner. 

Allvarlig fråga till M, KD och L väljare. Varför accepterar ni att era partier samarbetar med ett parti som håller på med sådan skit?

Får man inte använda AI? Varför får man inte de?

Sen är det ju lite komiskt hur vänsterextremisterna dunkar sig själva i ryggen för dom lyckande komma fram till att bilden var AI

Undra hur många timmar det tog dom, mig tog det typ 2 sekunder men men 
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-05-24 11:54:13 följande:

Sen är det ju lite komiskt hur vänsterextremisterna dunkar sig själva i ryggen för dom lyckande komma fram till att bilden var AI

Ditt svar är så talande.

Och man inser trollfabriken kunde hitta en blondin som ville säga det dom ville Solig

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym

Det var ju bara bra, trots att det eg inte var något att orda om.

SD är kvar, kanske ökat lite. M har ökat.

Heja heja!!!

• klyban
    Anonym skrev 2024-05-24 12:16:19 följande:

Det var ju bara bra, trots att det eg inte var något att orda om.

SD är kvar, kanske ökat lite. M har ökat.

Heja heja!!!

Vad är bra, att ljuga och inte stå för vad man säger?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-05-24 12:12:59 följande:

Ditt svar är så talande.

Och man inser trollfabriken kunde hitta en blondin som ville säga det dom ville Solig

Oj då du undvek desperat att svara på min fråga, undra varför 😂😂😂😂🤣🤣🤣

Man använder ju AI för att spara tid, AI kan på några sekunder skapa en bild som annars skulle ta tid och energi , andra partier använder också AI, dom flesta av oss har säker använt det, Men det kanske är lite för avancerat för dig?

Jag tycker du är jätte duktigt som med lite hjälp lyckades till slut att inse att det var en AI bild, ja menar med tanke på hur du stoltserade med det måste det varit en stor bedrift för dig  😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • klyban
    Hysteri skrev 2024-05-24 15:49:37 följande:
    Oj då du undvek desperat att svara på min fråga, undra varför 😂😂😂😂🤣🤣🤣

Man använder ju AI för att spara tid, AI kan på några sekunder skapa en bild som annars skulle ta tid och energi , andra partier använder också AI, dom flesta av oss har säker använt det, Men det kanske är lite för avancerat för dig?

Jag tycker du är jätte duktigt som med lite hjälp lyckades till slut att inse att det var en AI bild, ja menar med tanke på hur du stoltserade med det måste det varit en stor bedrift för dig  😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ingen har sagt man inte får använda AI, så vad är den halmgubben ett argument för?

Man kan undra varför SD inte kan stå för sin humor och behöver gömma det i en trollfabrik med anonyma konton och sen ljuga om det i över ett decennium också.

Dessa saker berättar att de inte vågar stå för "humorn".

• KillBill
    Hysteri skrev 2024-05-24 11:54:13 följande:

Förstår du inte det olämpliga med att försöka påverka opinionen med hjälp av AI. Det är sådant som totalitära stater som Ryssland och Kina kanske använder sig och det förskräcker att även Sverigedemokraterna har visat sig använda tekniken. 
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • Anonym (Zippo)
    Anonym (Även S) skrev 2024-05-21 09:23:41 följande:

SD är ett rasistiskt parti, det tycker jag är ställt utom allt rimligt tvivel.

Alla i SD kanske inte är rasister och jag drar inte alla som röstar på SD över en och samma kam, jag avser inte att sitta och peka finger så direkt, men att SD öppet och ogenerat spelar på främlingsrädsla och rasism. MEN man går mer till angrepp på den muslimska invandringen, antagligen eftersom det går hem i stugorna på ett annat sätt än att spela på den hos 99% av den svenska befolkningen ganska impopulära antisemitismen.. 

Delar av SD är också öppet israelvänlig!

Oppositionen av samma skäl försöker hela tiden klistra en naziststämpel på partiet eftersom man tänker att det rimligen tar skruv på ett annat sätt.

S har problem med antisemitiska strömningar i partiet. 

Sd:s trollkonton publicerade som bekant en hel del vit-makt propaganda. Det blir så konstigt att försöka få sd att framstå som det minst rasistiska partiet då deras bakgrund är som bekant nazistisk.
  • Anonym (Zippo)
    KillBill skrev 2024-05-23 19:27:17 följande:

Nu är SDs trollfabrik igång igen. Den här gången försöker man värva väljare med AI genererade blondiner. 

Allvarlig fråga till M, KD och L väljare. Varför accepterar ni att era partier samarbetar med ett parti som håller på med sådan skit?

Det här är ju pinsamt.
  • klyban
    Anonym (Zippo) skrev 2024-05-24 16:42:02 följande:
    Det här är ju pinsamt.

Sett en reklam SD har på youtube, där de tagit en enskild person som säger hemska saker, och i ett intryck att detta är alla invandrares tyckande.

Sånt är rätt bedrövligt också.

Svar på tråden Sd:s trollfabrik