BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
7 dagar efter ägglossning nu och tycker att jag har lite känningar i tjejmagen. Lite öm sådär. Egentligen ska det ju vara alldeles för tidigt att känna något... //
Sjätte barnet isåfall så jag borde kanske våga lita på mig?
Negativt test idag på bim -2 så försök nr 6 tog sig inte heller. Har haft molvärk de senaste dagarna så hade hoppats det var ett positivt tecken. Verkar som det beror på nått annat, kanske nya pms symptom 😂
Håller tummarna för er andra 🙂
Negativt test idag på bim -2 så försök nr 6 tog sig inte heller. Har haft molvärk de senaste dagarna så hade hoppats det var ett positivt tecken. Verkar som det beror på nått annat, kanske nya pms symptom 😂
Håller tummarna för er andra 🙂
Min temp var helt galet låg imorse, tog om tempen flera gånger men idag var den låg helt enkelt. Har för mig att många får en tempdipp precis innan ÄL så kanske det är pga det som tempen tvärsjunkit för mig också 😅
Hur många dagar efter positivt ÄL-test brukar er temp stiga? Ni som tempar alltså 😊
Min temp var helt galet låg imorse, tog om tempen flera gånger men idag var den låg helt enkelt. Har för mig att många får en tempdipp precis innan ÄL så kanske det är pga det som tempen tvärsjunkit för mig också 😅
Hur många dagar efter positivt ÄL-test brukar er temp stiga? Ni som tempar alltså 😊
Tog ett ÄL-test även idag och det var också positivt, så positivt ÄL-test två dagar nu, då är det säkert negativt imorgon och så kommer väl höjningen snart 😊
Jag har ställt in mig på att det kommer ta några månader till innan plus och det känns sååå bra. Då slipper jag blir så ledsen varje gång jag får mens. Vi försöker alltså, men tänker att det inte kommer ta sig nu.