BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Någon med symptom? jag känner inga symptom alls.. varit skengravid i flera månader och i april var jag HELT övertygad om att jag var gravid pga massa grav-symptom men främst en stark känsla, men det var jag inte..
Nu har jag noll symtom (jag borde vara äl+7 om jag räknat rätt), vet att det kan vara för tidigt att känna något men vill så gärna. Nu säger min magkänsla mest att det gick åt skogen denna månaden med trots att det är så tidigt😕
Nää, förr eller senare borde vi lyckas 😅 Jag kan få hjälp med ägglossningsstimulerande om jag vill, men känner att jag vill försöka på egen hand ett tag 😊 Har ju inte försökt seriöst särskilt länge.
Ditt första barn eller?
Någon med symptom? jag känner inga symptom alls.. varit skengravid i flera månader och i april var jag HELT övertygad om att jag var gravid pga massa grav-symptom men främst en stark känsla, men det var jag inte..
Nu har jag noll symtom (jag borde vara äl+7 om jag räknat rätt), vet att det kan vara för tidigt att känna något men vill så gärna. Nu säger min magkänsla mest att det gick åt skogen denna månaden med trots att det är så tidigt😕
Nää, förr eller senare borde vi lyckas 😅 Jag kan få hjälp med ägglossningsstimulerande om jag vill, men känner att jag vill försöka på egen hand ett tag 😊 Har ju inte försökt seriöst särskilt länge.
Ditt första barn eller?
Beklagar missfallet 😔 Har aldrig varit med om det själv men i stort sett alla jag känner har det, så himla vanligt tyvärr. Oron över att det ska hända igen kan jag verkligen tänka mig är svår att släppa, jag som inte ens varit med om det är ju orolig nog så blir förstås betydligt större oro för alla som drabbats tidigare. Men det går ju ändå bra för dem flesta graviditeter får man intala sig och missfall är ju kroppens sätt att stöta bort det som inte var friskt?
Ni kommer lyckas snart igen 🙏🏻💕
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.
Då var min BIM här 17/6.
Jag har skrivit en liten dagbok från ÄL, ifall någon skulle vara intresserad ☺️ jag har tagit ÄL stickor och tempat hela cykeln.
Äl + 1-5 Allt lugnt, känner ingenting.
Äl + 6 lätt lätt väldigt diskret molvärk i mensmagen
ÄL + 7 fertilt sekret, diskreta stickningar då och då i magen.
ÄL + 8-9 trög mage, frusen kvällstid ffa fötterna. Fick en orgasm så gjorde så fruktansvärt ont i mensmagen och stråla ut i ena benet. Hade samma tidigt i förra grav så då visste jag att jag var gravid.
Äl + 10 sticker och kliar i brösten. Testar negativt på CB digitalt.
ÄL + 11 kommer och går vågor av stick i brösten och lätt molvärk främst kvällstid
Äl + 12 "gravid" på CB digital 🥳
Känner ärligt inte så mycket symtom ännu och allt jag känner kommer och går och är aldrig konstant. Slänger in min tempkurva ifall någon vill se.
Hade en kemisk grav förra cykeln, testade svagt positivt på två olika test och mensen kom 2 dagar sen med en jäkla smärta. Denna ÄL var mycket starkare med hållkänsla nere till höger.
Nu ska jag bara ta mig förbi denna dag och hoppas denna vill stanna. Jag hoppas nu för er alla andra och att ni också får era efterlängtade pluss! 💚

Då var min BIM här 17/6.
Jag har skrivit en liten dagbok från ÄL, ifall någon skulle vara intresserad ☺️ jag har tagit ÄL stickor och tempat hela cykeln.
Äl + 1-5 Allt lugnt, känner ingenting.
Äl + 6 lätt lätt väldigt diskret molvärk i mensmagen
ÄL + 7 fertilt sekret, diskreta stickningar då och då i magen.
ÄL + 8-9 trög mage, frusen kvällstid ffa fötterna. Fick en orgasm så gjorde så fruktansvärt ont i mensmagen och stråla ut i ena benet. Hade samma tidigt i förra grav så då visste jag att jag var gravid.
Äl + 10 sticker och kliar i brösten. Testar negativt på CB digitalt.
ÄL + 11 kommer och går vågor av stick i brösten och lätt molvärk främst kvällstid
Äl + 12 "gravid" på CB digital 🥳
Känner ärligt inte så mycket symtom ännu och allt jag känner kommer och går och är aldrig konstant. Slänger in min tempkurva ifall någon vill se.
Hade en kemisk grav förra cykeln, testade svagt positivt på två olika test och mensen kom 2 dagar sen med en jäkla smärta. Denna ÄL var mycket starkare med hållkänsla nere till höger.
Nu ska jag bara ta mig förbi denna dag och hoppas denna vill stanna. Jag hoppas nu för er alla andra och att ni också får era efterlängtade pluss! 💚