BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Hej på er! Tänker uppdatera om mina symptom om någon kanske har samma? 🤪
Jag har jättemärkliga symptom, om dom ens är symptom? Det återstår dock att se. Men jag har känt av yrsel vid 3 tillfällen och jag får aldrig annars yrsel.
Illamående när jag åker bil (sitta i passagerarsätet) Är dock inget nytt då jag brukar bli det, men nu senast har jag vart TVUNGEN att köra bilen själv för annars tror jag att jag hade spytt.
Sen igår så kändes det som magen var ?varm??? Jätteskumt. Vet inte riktigt hur jag skall förklara det men den kändes som den va varm.
Sen när jag skulle sova igår kväll vart jag jättefrusen av mig och sov med duntäcke och filt på. (Sover annars typ bara med ett lakan)
Man kan ju hoppas att detta är en graviditet! Men kroppen kan lura en 😂😂
Har BIM 25/6 tror jag😬😬
Tack ni som grattat! Jag följer er med spänning här!
Idag ÄL + 16 och ännu ingen blödning. Känner helt ärligt inte mycket symtom alls 🤷 men jag antar att det kan vara så också.
Negativt test här idag.
vakan upp 02.30 med mensvärk och illamående. hängt på toa sen dess i hopp om att kunna kräkas då det kanske är magsjuka med får inte upp något 😒
Negativt test här idag.
vakan upp 02.30 med mensvärk och illamående. hängt på toa sen dess i hopp om att kunna kräkas då det kanske är magsjuka med får inte upp något 😒
Igår plussade jag! Blev så chockad då jag hade förväntat mig att det skulle ta längre tid eftersom jag hunnit bli lite äldre (42). Har haft turen att snabbt blivit gravid tidigare (har två barn med exman) men trodde det skulle ha slagit av på takten. Nu får man bara hoppas att vi är på rätt sida missfallsstatistiken så jag håller mig försiktigt optimistisk fram till efter vecka 12.
Men kul är det iallafall, och omvälvande! Läskigt att välja att skaffa barn med en ny tycker jag. Och förändringen det innebär i livet 40+. Men den är välkomnad, det lilla som flyttat in.
Lycka till alla som väntar!
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.