BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Jag är bara på dag 5 så ingen ÄL-jakt för mig riktigt än, men mensen är slut, halleluja så skönt 😄
Fått ÄL kring dag 15 senaste cyklerna så jag får snällt vänta några dagar innan jag börjar med ÄL-tester och annat som ni andra gör 😄
Då går vi snart in i juni tjejer. Herregud. Och jag inleder juni med äl+3. Har plussat förr på äl+10. Har ju barn med en annan man än min nuvarande. Så tänkte testa 8/6 på äl+10. Men gud, vi går in i ca försök nr 20 i juni om det inte tar sig nu heller. Över 1,5 ÅRS försök. Hoppet att lyckas naturligt är iiiinte stort. Även om man aldrig kan sluta hoppas helt såklart. Sån tur att vi står i kö till fertilitetshjälp.
Jag börjar juni med ÄL+12 och är livrädd för att testa 😱 känner lite stress att börja testa, för jag åker bort från sambon på tisdag och kommer hem på lördag. Min plan har alltid varit att överraska honom hemma, men jag kommer inte kunna hålla tyst om jag plussar när jag är bortrest.
Jag lovar att hålla er uppdaterade 😁
Jag börjar juni med ÄL+12 och är livrädd för att testa 😱 känner lite stress att börja testa, för jag åker bort från sambon på tisdag och kommer hem på lördag. Min plan har alltid varit att överraska honom hemma, men jag kommer inte kunna hålla tyst om jag plussar när jag är bortrest.
Jag lovar att hålla er uppdaterade 😁
Kunde inte hålla mig, utan tog ett test när jag kom hem från jobbet imorse. Fick en skugga på RFSU och ett blekt streck på Babyplan. Väckte sambon och glädjetårarna sprutade.
Jag är i chock! Vågar knappt tro på det och ska ta ett digitalt om två dagar för att bekräfta. Nu hoppas jag att ägget vill stanna och växa 🥰

Håller tummarna för er alla 🥰