BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Testade imorse, tydligt svar = negativt 🙁
inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂
inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂
Trist 😔 men du testade kanske lite för tidigt? Testa igen om några dagar.
annars tar vi nästa månad 🤞
Är på CD10 idag och har redan börjat få fertila flytningar. Efter att mensen kom tillbaka efter min förra förlossning har ÄL varit på dag 24-26 så jag blev väldigt förvånad. Hade ett supertidigt missfall förra cykeln, så kanske är det den skjutsen av lite extra hormoner som hjälper kroppen att förhoppningsvis ägglossa lite tidigare. Vågar inte ropa hej ännu men hoppas verkligen 🥲
Är på CD10 idag och har redan börjat få fertila flytningar. Efter att mensen kom tillbaka efter min förra förlossning har ÄL varit på dag 24-26 så jag blev väldigt förvånad. Hade ett supertidigt missfall förra cykeln, så kanske är det den skjutsen av lite extra hormoner som hjälper kroppen att förhoppningsvis ägglossa lite tidigare. Vågar inte ropa hej ännu men hoppas verkligen 🥲
Hejsan!
Blev inget i maj så då får vi hoppas på juni!
Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
Hejsan!
Blev inget i maj så då får vi hoppas på juni!
Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket
Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket.
Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.