• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Anonym (Eken)

Testade imorse, tydligt svar = negativt 🙁
    inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂

• Sand13
    Anonym (Eken) skrev 2024-06-04 07:20:42 följande:

inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂

Så tråkigt :( Hur många försök har ni gjort?
  • Loktok
    Anonym (Eken) skrev 2024-06-04 07:20:42 följande:

Är i samma sits! Fortfarande för tidigt att testa för mig även med Testa tidigt men kunde inte hålla mig borta imorse. Visade negativt och min temp dippar så jag är också förberedd på mens 😔

Jag tar dock ändå med mig att jag tillslut fick bekräftad ÄL av NC och fick så tydliga symptom på ÄL. Min cykel har varit väldigt lång och nu känns det verkligen som att min kropp tidigare försökte ägglossa men inte lyckades. Så jag börjar iaf lära känna min kropp!😊 Det är en liten tröst iaf
  • Anonym (Eken)
    Sand13 skrev 2024-06-04 09:38:47 följande:
    Så tråkigt :( Hur många försök har ni gjort?
    Nej  det var första försöket, så vi är inte jätte besvikna och säg vi försöker igen nästa gång.
    vi hade då  mina föräldrar på besöket med övernattning hos oss under ägglossning tiden 🙈 
    Nästa gång ska vi se till att vara själva. Innan första barnet försökte vi fem gånger tills det plussade. 
  • Anonym (Eken)
    Loktok skrev 2024-06-04 10:42:51 följande:
    Är i samma sits! Fortfarande för tidigt att testa för mig även med Testa tidigt men kunde inte hålla mig borta imorse. Visade negativt och min temp dippar så jag är också förberedd på mens 😔

Jag tar dock ändå med mig att jag tillslut fick bekräftad ÄL av NC och fick så tydliga symptom på ÄL. Min cykel har varit väldigt lång och nu känns det verkligen som att min kropp tidigare försökte ägglossa men inte lyckades. Så jag börjar iaf lära känna min kropp!😊 Det är en liten tröst iaf

Trist 😔 men du testade kanske lite för tidigt? Testa igen om några dagar. 

annars tar vi nästa månad 🤞

• LillaSam

Är på CD10 idag och har redan börjat få fertila flytningar. Efter att mensen kom tillbaka efter min förra förlossning har ÄL varit på dag 24-26 så jag blev väldigt förvånad. Hade ett supertidigt missfall förra cykeln, så kanske är det den skjutsen av lite extra hormoner som hjälper kroppen att förhoppningsvis ägglossa lite tidigare. Vågar inte ropa hej ännu men hoppas verkligen 🥲

• Sand13
    LillaSam skrev 2024-06-04 19:05:57 följande:

Är på CD10 idag och har redan börjat få fertila flytningar. Efter att mensen kom tillbaka efter min förra förlossning har ÄL varit på dag 24-26 så jag blev väldigt förvånad. Hade ett supertidigt missfall förra cykeln, så kanske är det den skjutsen av lite extra hormoner som hjälper kroppen att förhoppningsvis ägglossa lite tidigare. Vågar inte ropa hej ännu men hoppas verkligen 🥲

Kör på nu om ni kan :)
  • snowplay970

Hejsan!

Blev inget i maj  så då får vi hoppas på juni!

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6
    Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket.
    Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    18/6 LillaSam andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.

• Sand13
    snowplay970 skrev 2024-06-05 08:04:31 följande:

Hejsan!

Blev inget i maj  så då får vi hoppas på juni!

Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.

Välkommen och lycka till!
    När har du BIM? :)
  • Bunny s

Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
Svar på tråden BIM juni 2024