Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Håller på med middagen som snart är klar.
Varit på café Agnes igen och ätit Jack Skellingtons bleka skalle. Den var fylld med vit choklad och passionsfruktmousse. Trevligt att Liseberg har Halloweentema på sina mat och fikaställen numera.
Ligger här i soffan just nu och tittar på spännande spökthriller. Känns lite ensamt. Tur att vi ska ses hela familjen på lördag igen.
Plockat nypon som jag halverar och låter torka.
Varit på café Agnes igen och ätit Jack Skellingtons bleka skalle. Den var fylld med vit choklad och passionsfruktmousse. Trevligt att Liseberg har Halloweentema på sina mat och fikaställen numera.
Ligger här i soffan just nu och tittar på spännande spökthriller. Känns lite ensamt. Tur att vi ska ses hela familjen på lördag igen.
Helg ledigheten har precis börjat, skönt.
Jag har varit rökfri i exakt tre år idag
Jag har varit rökfri i exakt tre år idag

Om du skulle vara i götet nån gång så rekommenderar jag detta fina smultronställe utanför nöjesparken Lisebergs södra ingång.Vaknat.
Idag blir det "städ- och tvätt"dag. Barnen ska spendera dagen med sin pappa även om det är "min" helg. De ska iväg på nån grej.