• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)

Håller på med middagen som snart är klar.

• Mayjel

Varit på café Agnes igen och ätit Jack Skellingtons bleka skalle. Den var fylld med vit choklad och passionsfruktmousse. Trevligt att Liseberg har Halloweentema på sina mat och fikaställen numera. 

Ligger här i soffan just nu och tittar på spännande spökthriller. Känns lite ensamt. Tur att vi ska ses hela familjen på lördag igen.

• Mayjel
    Anonym (C) skrev 2025-10-13 21:22:45 följande:

Plockat nypon som jag halverar och låter torka.

Blir det soppa på dessa då? Det är den enda maträtten jag kan komma på med nypon.
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-10-17 00:16:14 följande:

Varit på café Agnes igen och ätit Jack Skellingtons bleka skalle. Den var fylld med vit choklad och passionsfruktmousse. Trevligt att Liseberg har Halloweentema på sina mat och fikaställen numera. 

Ligger här i soffan just nu och tittar på spännande spökthriller. Känns lite ensamt. Tur att vi ska ses hela familjen på lördag igen.

Det låter gott.
  • Anonym (Hm)

Helg ledigheten har precis börjat, skönt.

• Anonym (Tjorven)

Jag har varit rökfri i exakt tre år idag

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-10-17 17:14:39 följande:

Jag har varit rökfri i exakt tre år idag

GrattisGlad{#emotions_dlg.flower}

Bra jobbat.
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-10-17 15:45:56 följande:
    Det låter gott.
    Trevligt café Glad Om du skulle vara i götet nån gång så rekommenderar jag detta fina smultronställe utanför nöjesparken Lisebergs södra ingång.

Inte gjort nåt särskilt idag, bara uträttat lite ärenden i området där man bor.

Ligger här med en pumpabakelse från lokala kondiset och kollar skräckfilm just nu, Jurtjyrkogården. Knepig barnstavning, läskig film, kuslig slogan - ibland är döden bättre.
  • Anonym (Längtar)

Idag blir det "städ- och tvätt"dag. Barnen ska spendera dagen med sin pappa även om det är "min" helg. De ska iväg på nån grej.  

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag