• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-21 21:18:25 följande:
    Tack, hoppas att du också haft i kväll bra. Glad
    Tack, det var denGlad
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-21 21:22:56 följande:

Ni har mycket som händer. Det är skönt nu att hösten är äntligen här. Söndagarnas kvällar är trevligt, mysiga. Jag tänker att snart kommer trädens färger och helt lugnt ute efter sommarens värme. Vilken är er bästa årstid?

Alla årstiderna har sin tjusning men våren är min favorit, det är ljusare och värmen är på väg.
  • Anonym (Hm)

Solig och fin höstdag med hög luft. Tagit in pelargonerna ifall det blir kallt om nätterna.

• Minna4
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-22 14:44:10 följande:
    Alla årstiderna har sin tjusning men våren är min favorit, det är ljusare och värmen är på väg.
    Ja alla de är vakra och med våren kommer också blommorna och solen igen, och man kan igen växa växter och grönsaker.

• Minna4
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-22 14:47:05 följande:

Solig och fin höstdag med hög luft. Tagit in pelargonerna ifall det blir kallt om nätterna.

Växer du mycket blommor? Jag hade i våren och sommaren tomater, oregano, andra också örter och äggplanta med. 
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-22 21:01:36 följande:
    Ja alla de är vakra och med våren kommer också blommorna och solen igen, och man kan igen växa växter och grönsaker.
    Så är det, allt vaknar till liv igen.
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-22 21:03:22 följande:
    Växer du mycket blommor? Jag hade i våren och sommaren tomater, oregano, andra också örter och äggplanta med. 
    Nej, köper mest färdiga plantor.
  • Anonym (Hm)

Ännu en solig och fin höstdag idag.

• Minna4
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-25 15:04:10 följande:
    Nej, köper mest färdiga plantor.
    Det är också bra, interessant också att växa olika sorter. Men nu är nog mest sesongen förbi, fast palmkål kan växa om hösten också. Nu ska du ha en trevlig fredag kväll!
  • Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Varit hemma hela dagen pga förkylning.

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag