• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Minna4
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-21 23:18:33 följande:
    Är så tråkig att jag inte har någon favorit. 

Hösten är mysig med sina färger på träden, det går mot kallare väder och mörkare ute. Man får det mysigt med tända ljus och kanske en brasa om man har den möjligheten. 

Vintern med möjlighet till skidåkning, snö och mörka, stjärnklara nätter... 

Våren med hopp om ljusare och varmare dagar. Träden får liv igen och man känner själv att man spritter til liv igen och vill vara ute mer. 

Sommaren med varma dagar och ljumma, ljusa kvällar... 
    kanske det är så, att de alla årtiderna är olika, därför också tycker man dem alla? också jag tycker dem alla, men just efter alla de varma och ljusa dagarna och nätterna är hösten så fin. stearinljus och de stjärnklara, de är också ljus!Glad
  • Minna4
    Anonym (Att folk aldrig lär sig) skrev 2025-09-26 16:48:37 följande:

Varit hemma hela dagen pga förkylning.

Du är igen snart bra!
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-26 15:51:32 följande:
    Det är också bra, interessant också att växa olika sorter. Men nu är nog mest sesongen förbi, fast palmkål kan växa om hösten också. Nu ska du ha en trevlig fredag kväll!
    Tack detsammaGlad
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Att folk aldrig lär sig) skrev 2025-09-26 16:48:37 följande:

Varit hemma hela dagen pga förkylning.

Krya på digGlad
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-26 18:03:30 följande:
    kanske det är så, att de alla årtiderna är olika, därför också tycker man dem alla? också jag tycker dem alla, men just efter alla de varma och ljusa dagarna och nätterna är hösten så fin. stearinljus och de stjärnklara, de är också ljus!Glad
    Ja, så är det ju.
  • Anonym (Längtar)

Haft en småstrulig vecka så deras är skönt att den är slut. Idag började även min massagekurs. 

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)
    Minna4 skrev 2025-09-26 18:04:33 följande:
    Du är igen snart bra!
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-26 19:51:12 följande:
    Krya på digGlad
    Tack! Förkylningen är i sin slutfas så numera bara lite rinnig näsa, annars ok! 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-26 21:36:04 följande:

Haft en småstrulig vecka så deras är skönt att den är slut. Idag började även min massagekurs. 

Hoppas att helgen blir lugn och skön.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Att folk aldrig lär sig) skrev 2025-09-26 21:51:43 följande:
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-26 19:51:12 följande:
    Krya på digGlad
    Tack! Förkylningen är i sin slutfas så numera bara lite rinnig näsa, annars ok! 

Vad skönt.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag