• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)

lugn och skön helg i hemmets vrå.

• Anonym (Längtar)
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-27 16:20:12 följande:
    Hoppas att helgen blir lugn och skön.
    Det blir den absolut inte, men det är ju självförvållat när man väljer att gå kurs 8.30-17. Men nyttan av kursen blir bra.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-27 18:13:52 följande:
    Det blir den absolut inte, men det är ju självförvållat när man väljer att gå kurs 8.30-17. Men nyttan av kursen blir bra.
    Hoppas att kursen var givande.
  • Minna4

Också här, bara varit lugnt. Hur säger man, ny vecka med nya tag? 

• Anonym (Längtar)
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-28 16:51:45 följande:
    Hoppas att kursen var givande.
    Absolut är den det. Detta var helg 1 av 7 totalt och redan så kan vi basgreppen för en bra massage av rygg, baksida och framsida ben. Men nu är jag helt slut 🤣
  • Anonym (A)
    Anonym (Längtar) skrev 2025-09-21 18:48:46 följande:
    Smycken är alltid trevligt! Fick veta att pappa nu skickat två par örhängen till mig från Canada. 

Beklagar sorgen gällande din anhöriga. Hoppas du snart hittar ljus igen. 

Sådana män är läskiga för sinnesron ibland men samtidigt otroligt givande. Tror faktiskt att det kanske hade varit bra för dig att träffa honom och få fly verkligheten lite, bara få vara i nuet. 

Min kärlek är en sådan person. Speciellt förra året när jag separerat så var han min tillflykt från verkligheten, en plats där jag bara kunde vara. Han har alltid varit en person jag känt mig trygg med, men där känslorna skrämt. 

Spännande med smycken från Canada! Har de kommit fram än? 

Tack, det går upp och ner . Vissa dagar är ljusare, andra är tyngre.

Ja, på ett sätt skulle det vara fint att träffa honom. Han är den enda man som jag känner mig helt lugn och fri med men det kan som sagt bli lite läskigt också. 

Vi får se. Just nu packar vi ihop min anhörigs hem. Det är mycket känslor och minnen. Fint på ett sätt ändå. 

Idag har jag bara tvättat. Orkade inte göra mer och vilade medvetet. 

• Anonym (Längtar)
    Anonym (A) skrev 2025-09-28 22:15:19 följande:

Spännande med smycken från Canada! Har de kommit fram än? 

Tack, det går upp och ner . Vissa dagar är ljusare, andra är tyngre.

Ja, på ett sätt skulle det vara fint att träffa honom. Han är den enda man som jag känner mig helt lugn och fri med men det kan som sagt bli lite läskigt också. 

Vi får se. Just nu packar vi ihop min anhörigs hem. Det är mycket känslor och minnen. Fint på ett sätt ändå. 

Idag har jag bara tvättat. Orkade inte göra mer och vilade medvetet. 

Nej, de beräknas komma mot slutet av denna vecka eller början på nästa. Det är två par drömfångare som örhängen. Gjorda av First Nations designers. Minns inte riktigt vilken av de olika nationerna dock. Skulle ha köpt när vi var där i somras men hann inte. 

Ja, det är sjukt läskigt när man har en sådan person samtidigt som det är otroligt skönt. 

Skönt att det ändå känns ok att packa ihop din anhörigas liv. Man kan också hitta mycket spännande. Minns det från när mamma och moster packade ihop mormor och morfars lägenhet. 

Det är helt ok att inte orka mer än att tvätta en dag. Man måste komma ihåg att ta hand om sig själv också. 
  • Anonym (Längtar)

Bild på örhängena jag väntar på 
  • Anonym (Hm)
    Minna4 skrev 2025-09-28 17:31:20 följande:

Också här, bara varit lugnt. Hur säger man, ny vecka med nya tag? 

Ny vecka, nya möjligheterGlad
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag