• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-09-20 23:17:19 följande:
    Det är det värt så länge som katten inte har tovor i pälsen  
    Så är det, har en semi långhårig katt och har inte haft problem med tovor.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2025-09-21 14:07:22 följande:

Köpt fler smycken på nätet. Jag brukar inte lägga pengar på mig själv och mitt yttre men jag har en riktigt tung period just nu efter att ha förlorat en anhörig och letar ganska desperat efter sådant som är vackert och ger lite ljus i tillvaron. 

Dessutom är det smycken som har en betydelse och påminner mig om natur och historia som jag brinner för. 

Nu ska jag gå till återvinningen, inte lika glamoröst.

Fick precis ett mess från den enda man som verkligen berör mig, på ett bra men lite läskigt sätt. Tur att han bor långt härifrån, annars hade jag nog åkt till honom nu, orkar inte känna så mycket just nu, 

Beklagar sorgen.
  • Anonym (A)
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-21 15:14:07 följande:
    Beklagar sorgen.
    Tack
  • Anonym (Hm)

Röjt ur ett skåp idag, en hel del som skulle kastas. Ibland sparar man saker som man absolut inte behöver, suck.

• Anonym (Längtar)
    Anonym (A) skrev 2025-09-21 14:07:22 följande:

Köpt fler smycken på nätet. Jag brukar inte lägga pengar på mig själv och mitt yttre men jag har en riktigt tung period just nu efter att ha förlorat en anhörig och letar ganska desperat efter sådant som är vackert och ger lite ljus i tillvaron. 

Dessutom är det smycken som har en betydelse och påminner mig om natur och historia som jag brinner för. 

Nu ska jag gå till återvinningen, inte lika glamoröst.

Fick precis ett mess från den enda man som verkligen berör mig, på ett bra men lite läskigt sätt. Tur att han bor långt härifrån, annars hade jag nog åkt till honom nu, orkar inte känna så mycket just nu, 

Smycken är alltid trevligt! Fick veta att pappa nu skickat två par örhängen till mig från Canada. 

Beklagar sorgen gällande din anhöriga. Hoppas du snart hittar ljus igen. 

Sådana män är läskiga för sinnesron ibland men samtidigt otroligt givande. Tror faktiskt att det kanske hade varit bra för dig att träffa honom och få fly verkligheten lite, bara få vara i nuet. 

Min kärlek är en sådan person. Speciellt förra året när jag separerat så var han min tillflykt från verkligheten, en plats där jag bara kunde vara. Han har alltid varit en person jag känt mig trygg med, men där känslorna skrämt. 
  • Anonym (Längtar)

Idag har barnen haft besök av sin kompis då jag passade på att gå och träna. Simmade längder för första gången sedan innan sommaren då axeln fick flipp på mig med frozen shoulder. Det är bättre men inte bra. Först en knapp timme på gymmet och sen 500m simning i långsamt tempo. Kändes som en vinst att jag klarade så pass men som en förlust då jag tidigare simmade 1500m på drygt 40min. Nu tog det över en kvart för en tredjedel av distansen. 

Nu blir det matlagning, sen en omgång med massagepistolen, voltaren gel och tigerbalsam... 

• Minna4
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-20 22:17:35 följande:
    Hoppas du haft en fin kväll.
    Tack, hoppas att du också haft i kväll bra. Glad
  • Minna4

Ni har mycket som händer. Det är skönt nu att hösten är äntligen här. Söndagarnas kvällar är trevligt, mysiga. Jag tänker att snart kommer trädens färger och helt lugnt ute efter sommarens värme. Vilken är er bästa årstid?

• Anonym (Längtar)
    Minna4 skrev 2025-09-21 21:22:56 följande:

Ni har mycket som händer. Det är skönt nu att hösten är äntligen här. Söndagarnas kvällar är trevligt, mysiga. Jag tänker att snart kommer trädens färger och helt lugnt ute efter sommarens värme. Vilken är er bästa årstid?

Är så tråkig att jag inte har någon favorit. 

Hösten är mysig med sina färger på träden, det går mot kallare väder och mörkare ute. Man får det mysigt med tända ljus och kanske en brasa om man har den möjligheten. 

Vintern med möjlighet till skidåkning, snö och mörka, stjärnklara nätter... 

Våren med hopp om ljusare och varmare dagar. Träden får liv igen och man känner själv att man spritter til liv igen och vill vara ute mer. 

Sommaren med varma dagar och ljumma, ljusa kvällar... 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2025-09-21 15:17:06 följande:
    Tack
    Så lite så.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag