Inlägg från: Mayjel |Visa alla inlägg
  • Mayjel

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

RaYzLeR skrev 2025-09-01 20:45:35 följande:

Du har bra smaksinne som kan känna skillnad på Ahlgrens bilar. Själv så känner jag bara att det smakar sött, men kan inte urskilja någon speciell smak. Fast jag har överlag dåligt smaksinne tror jag. Glad

Prova att dricka och skölja med vatten mellan varje bil så känner även du en skillnad. Eller så kan det vara så att vi har olika känslighet, precis som du sa. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-01 20:52:32 följande:
    Larvigt att tumma ner, bryr mig inte i och för sig om tummarna.
    Han är en larvig människa, en riktig surgubbe. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-01 20:51:20 följande:
    Ja, nu är hösten här, den har sin tjusning också.

Den veckan kan vara jobbig, känner igen menyn😁

Mysigt att gosa med pälsbollar 😀🐈
    Ja, ibland känns det som den godaste menyn som finns, när väl suget kickat in 🤤

Ja. Lite mindre mysigt att det precis börjat regna här. Jag som hade tänkt gå ut och hälsa på dem igen under denna kväll. Är väl ingen idé nu. Katter avskyr vatten. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-02 20:16:33 följande:
    😁
    Ta inte åt er, det är tråden han vill förstöra, bara för att jag skriver i den. Har sagt till honom åtskilliga gånger att han kan ringa om det är något han vill säga till mig men vissa typer är bara ute efter att förstöra och göra ner andra människor. Bättre att inte låtsas om dessa hopplösa kufar.
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-02 20:18:56 följande:
    Jo, katter är inte förtjusta i vatten.
    Och ändå är de så renliga av sig och luktar ofta jättegott, de små sötnosarna. 

Idag har jag druckit kaffe vilket var lite sådär kanske. Inte världens bästa idé med tanke på hur hyper jag blev en stund efteråt. Fick gå runt huset flera gånger i rad och klättrade även längs berget här utanför, i syfte att bli av med överskottsenergin. Men träningen i duschen gick ju lite lättare sen iallafall. 

Har köpt en Clean drink också, inte bra. Har ju inte rört en energidryck sen i julas och då blev det hjärtklappning och panikkänslor till följd efter konsumtion. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-03 16:39:03 följande:
    Vad jobbigt det måste vara att reagera så kraftigt på kaffe och energidryck.

Ja, och ändå gör man det. Har ingen energi just nu pga järnbrist och inflammation i vissa muskeldelar. 

Mamma fyller år till helgen och syskonet har inte tid att ta tag i firandet så det hela hänger på mig att ta hand om. Springa runt i affärer och köpa present, beställa och hämta tårta och allt. Vad ska man annars göra om noll energi finns till allt detta?

Drack kallt vaniljkaffe från Lidl förut igen, plus två stora glasskulor från Sommardröm. Energinivån på topp och även rastlösheten. 

Var på Sega Gubben också och köpte en fin chokladbit, fylld med Amarula, en god afrikansk likör tror jag. Får väl gå in och träna nu då, när energin finns till detta.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-03 16:37:20 följande:
    Håller med dig, man ska strunta i det.
    Gör så, det är inte dig han är arg på så inget personligt antagligen. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-05 16:47:50 följande:
    Hoppas att du mår bättre.
    Tack! Det känns okej just nu. Vi har firat mamma i två dagar nu, idag med hela familjen, och både fika och presenter är avbockat nu. Imorgon avslutar vi firandet på Liseberg allihop. Sen kan man andas ut.

Energidrycken står kvar i kylen, oöppnad. Vad göra med denna. Slänga eller dricka när man känner sig mindre stressad. 

Fin dag har det varit, man kunde bära den nya fina höstklänningen utan att frysa. 18-20 grader är alldeles lagom. 
  • Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-07 16:11:58 följande:
    Ett rejält firande i dagarna tre, hoppas att mamma och andra är nöjda😀

Spara energidrycken.

Ja, det var ganska trevligt, all stress undantaget då förstås. Energidrycken är fortfarande i kylen. Får spara den till ett ordentligt träningspass nån gång. 

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Loggade in här och fick se att stalkern Lars är i farten igen. 

Ville bara påpeka att han använder mitt forumsnamn i syfte att göra ner och förtala mig. Bara så ni andra medlemmar vet att det absolut inte är jag som skrivit det rena nonsens han spottat ut sig hittills. Det rör sig bara om baktaleri och trakasserier. 

Tänkte ge mig av till Ica Maxi i Högsbo, en av de största Icabutikerna i stan, och kolla runt lite. Älskar att gå runt i stora matbutiker med ett brett sortiment. De har en avdelning för bageri och konditori i samma storlek som ett riktigt konditori kan man säga. Massor av godsaker att välja mellan.

• Mayjel
    Anonym (Hm) skrev 2025-09-08 17:35:23 följande:

Haft fint sensommar väder idag också.

Samma här och det är trivsamt. Gröna vackra miljöer ännu.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag