Kan autism/Aspergers botas?
Jag vill inte leva med denna skiten tills jag blir 80+ och dör en naturlig död. Hur ska jag stå ut med denna skit?
Mina mobbare hade rätt, det var ju mig det var fel på.
Jag vill inte leva med denna skiten tills jag blir 80+ och dör en naturlig död. Hur ska jag stå ut med denna skit?
Mina mobbare hade rätt, det var ju mig det var fel på.
Då är min fråga: Om man nu kan bli botad från Asperger, varför skulle man vilja det? Jag kan förstå att många lider av det, men för egen del så är jag glad att jag har Asperger. Inte för att jag är märkvärdig på något sätt, men jag har lärt mig att leva med det och det är en del av mig. Utan den så vet jag inte vem jag skulle vara och det skrämmer mig.
Hur kan fakta vara så provocerande?
Det är fakta att många med autism har blivit bättre efter att uteslutit gluten ur kosten.
Freddie K: Varför man vill bota autism? Ja, det är ju en funktionsnedsättning, och dessutom en diagnos.
Hur kan fakta vara så provocerande?
Det är fakta att många med autism har blivit bättre efter att uteslutit gluten ur kosten.
Freddie K: Varför man vill bota autism? Ja, det är ju en funktionsnedsättning, och dessutom en diagnos.
Sen säger vi inte funktionsnedsättning, utan vi säger funktionsvariation. Det är en viktig skillnad.
Sen säger vi inte funktionsnedsättning, utan vi säger funktionsvariation. Det är en viktig skillnad.