• Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • Anonym (Va?)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:11:33 följande:
    Jag tyckte jag var tydlig att jag inte var intresserad av hans förslag som jag förstår vad det innebörden ja

nej jag frågar om I ett förhållande. Jag tycker du framställer det som att man inte ska förvänta sig att stödja varandra utan var och en ska klara sitt 

Självklart stöttar man varandra i en relation men inte den här sortens problem! Det här är ju mellan honom och hans sambo. Det är lika galet som att be sitt ex om stöd för att komma vidare, det finns gränser! 

Vem vill överhuvudtaget inleda en relation med någon som inte kan avsluta en relation innan man inleder en ny? Så om ni mot förmodan skulle bli tillsammans kommer han säkerligen göra samma sak mot dig, dvs istället för att prata om problemen med dig, registrera sig på en dejtingsajt och be om hjälp. Känns det friskt tycker du? 

• SmulanFnulan
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:20:48 följande:
    Det han framgick först att han sökte var sex och intellektuell stimulans. Men ni insinuerar hela tiden att han ljuger och att jag inte fattar något och är naiv
    Så, vad vill du göra? 
  • Anonym (Moa)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:09:20 följande:
    Nej jag vet inte men det kändes när han i samma medd skrev sådär att jag verkar ha bestämt mig. Det låter som att jag inte vill lyssna på honom eller ja det är så det kanske framstår 
    Ja, för han vill ligga. 
  • Anonym (Moa)
    Det han framgick först att han sökte var sex och intellektuell stimulans. Men ni insinuerar hela tiden att han ljuger och att jag inte fattar något och är naiv
    Vill du ha sex och intelligent stimulans med en upptagen man? I så fall är han mannen för dig. 
  • Anonym (Moa)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:17:36 följande:
    Tanken är väl mest på det du skrev först. Att eftersom det är en okänd men det är väl alla i början. Jag har svårt att acceptera att man därför inte ska förvänta sig stöd men jag tycker det ingår i en relation även om man inte kände varandra först. Alltså allmänt nu och inte just med honom
    Fast ni har ju ingen relation, så varför ska du hjälpa honom med hans relation? 
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Moa) skrev 2024-09-28 18:35:08 följande:
    Vill du ha sex och intelligent stimulans med en upptagen man? I så fall är han mannen för dig. 
    Alltså jag tackade ju nej till det men ni verkar hela tiden vilja vrida till det
  • Dobermannd

Men alltså vad är det här? Hur ska man nå fram till dig? Du tar bara åt dig utav otrevliga inlägg och slutar svara alla andra. Och är typ fortfarande inne på om du bara ska ligga lite först med han..?

Hans svar är från en riktig jävla nolla.. Ett riktigt bottenskrap.. Som hoppas på att du ska stå ut med att ge han fitta lite, så han vet om han skall lämna..
    Sure du kanske hittar någon du får ligga lite med.. Men tror du nått på karma???

För jag menar tänker du på karman du kommer att få utstå av det här. Så inte bara kanske det finns en risk att du sårar den kvinnan som är så dum att faktiskt bo med han. Det finns en risk att du är den som hamnar där sen med.. 

Det betyder att du kärar ner dig i någon man som faktiskt är helt upptagen.. och du får sitta ensam under julafton och lida när han är med sin fru och sina barn... 

Jag vet att det kanske är tufft att hitta någon. Men är det värt det bara för att du gillade utseendet eller vad fan det nu var du gillade hos honom? Han låter ju dessutom urfånig och o-charmig.

"kan du tänka dig att vänta tills jag bestämt mig i en vecka?" är ju inte något som får mig att gå igång alls. 

• Anonym (singeln)
    Anonym (Moa) skrev 2024-09-28 18:36:52 följande:
    Fast ni har ju ingen relation, så varför ska du hjälpa honom med hans relation? 
    Så om en singelman skriver att han vill ha stöd med något så gäller samma sak? Alla män som förväntar sig stöd i ett förhållande är ett big nono för vi är okända för varandra och har ingen relation 
  • Dobermannd
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:37:43 följande:
    Alltså jag tackade ju nej till det men ni verkar hela tiden vilja vrida till det
    Men skit i skit inläggen som skrivs här och lägg ner nu.. 
  • Dobermannd
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:40:31 följande:
    Så om en singelman skriver att han vill ha stöd med något så gäller samma sak?
    Nej, hitta dig en singelkille som vill ha stöd då. Det är inte samma sak. 
Svar på tråden Han behöver stöd