• Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 18:40:26 följande:

Men alltså vad är det här? Hur ska man nå fram till dig? Du tar bara åt dig utav otrevliga inlägg och slutar svara alla andra. Och är typ fortfarande inne på om du bara ska ligga lite först med han..?

Hans svar är från en riktig jävla nolla.. Ett riktigt bottenskrap.. Som hoppas på att du ska stå ut med att ge han fitta lite, så han vet om han skall lämna..
    Sure du kanske hittar någon du får ligga lite med.. Men tror du nått på karma???

För jag menar tänker du på karman du kommer att få utstå av det här. Så inte bara kanske det finns en risk att du sårar den kvinnan som är så dum att faktiskt bo med han. Det finns en risk att du är den som hamnar där sen med.. 

Det betyder att du kärar ner dig i någon man som faktiskt är helt upptagen.. och du får sitta ensam under julafton och lida när han är med sin fru och sina barn... 

Jag vet att det kanske är tufft att hitta någon. Men är det värt det bara för att du gillade utseendet eller vad fan det nu var du gillade hos honom? Han låter ju dessutom urfånig och o-charmig.

"kan du tänka dig att vänta tills jag bestämt mig i en vecka?" är ju inte något som får mig att gå igång alls. 

Ja otrevliga inlägg triggar mig, det är sant

nej jag är inte intresserad av att ligga med upptagen man eller liknande upplägg det skrev jag ju

Och vet mycket väl att jag aldrig kommer kunna lita på honom eller bli ihop med honom. Jag bara blev ställd på något sätt och vet inte hur jag ska svara

• Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 18:40:26 följande:

Men alltså vad är det här? Hur ska man nå fram till dig? Du tar bara åt dig utav otrevliga inlägg och slutar svara alla andra. Och är typ fortfarande inne på om du bara ska ligga lite först med han..?

Hans svar är från en riktig jävla nolla.. Ett riktigt bottenskrap.. Som hoppas på att du ska stå ut med att ge han fitta lite, så han vet om han skall lämna..
    Sure du kanske hittar någon du får ligga lite med.. Men tror du nått på karma???

För jag menar tänker du på karman du kommer att få utstå av det här. Så inte bara kanske det finns en risk att du sårar den kvinnan som är så dum att faktiskt bo med han. Det finns en risk att du är den som hamnar där sen med.. 

Det betyder att du kärar ner dig i någon man som faktiskt är helt upptagen.. och du får sitta ensam under julafton och lida när han är med sin fru och sina barn... 

Jag vet att det kanske är tufft att hitta någon. Men är det värt det bara för att du gillade utseendet eller vad fan det nu var du gillade hos honom? Han låter ju dessutom urfånig och o-charmig.

"kan du tänka dig att vänta tills jag bestämt mig i en vecka?" är ju inte något som får mig att gå igång alls. 

Och vissa i tråden skriver saker jag har svårt att låta gå förbi
  • Dobermannd
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:46:38 följande:

nej jag är inte intresserad av att ligga med upptagen man eller liknande upplägg det skrev jag ju

Och vet mycket väl att jag aldrig kommer kunna lita på honom eller bli ihop med honom. Jag bara blev ställd på något sätt och vet inte hur jag ska svara

Jo jag märker det. Och jag ser att du skriver det. Men du blev ställd av typ uppenbara hat inlägg som bara är skrivna för att skada.. Noll tips, noll eftertanke.. Fullt ut kontrollbegär som inte vill att kvinnor ska kunna träffa någon alls..

Vet inte vad det är för fel på den människan? Något konstigt är det.

Att jag skriver nu, är ju för att du fortfarande sitter och försvarar dig, när du typ bara borde skriva vad det är du kommer göra.

Jo jag vet att du skriver "det skrev jag ju " i inlägg efter inlägg. Men allt man ser när man tittar in i tråden är typ "vad fan, sitter hon fortfarande och undrar om hon kan ligga med han litegrann?"..

Nej, det tycker vi ej att du ska göra. Finns för mycket skit som då är fel. Så som att du kommer sitta ensam över julafton o tro att du är kär i han. 
  • Anonym (Ja)

Hade svarat ok hur kontaktar jag din sambo?

• Dobermannd
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:47:31 följande:
    Och vissa i tråden skriver saker jag har svårt att låta gå förbi
    Jag förstår det. Oki 
  • fornminne
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 18:46:38 följande:

Varför blev du ställd? Varför grubblar du ens på det? Är han värd mer av din tid?

Men i en sak har du rätt. Strängt taget har han inte ljugit. Han har varit ärlig med vad han är ute efter. Sex och intellektuell stimulans, samt stöd för att KANSKE lämna. 

Vill du inte ställa upp på detta, varför ens diskutera det mer? 

• Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 18:52:47 följande:
    Jo jag märker det. Och jag ser att du skriver det. Men du blev ställd av typ uppenbara hat inlägg som bara är skrivna för att skada.. Noll tips, noll eftertanke.. Fullt ut kontrollbegär som inte vill att kvinnor ska kunna träffa någon alls..

Vet inte vad det är för fel på den människan? Något konstigt är det.

Att jag skriver nu, är ju för att du fortfarande sitter och försvarar dig, när du typ bara borde skriva vad det är du kommer göra.

Jo jag vet att du skriver "det skrev jag ju " i inlägg efter inlägg. Men allt man ser när man tittar in i tråden är typ "vad fan, sitter hon fortfarande och undrar om hon kan ligga med han litegrann?"..

Nej, det tycker vi ej att du ska göra. Finns för mycket skit som då är fel. Så som att du kommer sitta ensam över julafton o tro att du är kär i han. 
    Tack snälla. Nej du behöver inte vara orolig för det, iallafall inte på det viset. som du tror. Jag är redan ensam på julafton och så. Vet inte vilken människa du menade i andra stycket? Killen eller någon i tråden?
  • Anonym (singeln)
    fornminne skrev 2024-09-28 18:58:41 följande:

Varför blev du ställd? Varför grubblar du ens på det? Är han värd mer av din tid?

Men i en sak har du rätt. Strängt taget har han inte ljugit. Han har varit ärlig med vad han är ute efter. Sex och intellektuell stimulans, samt stöd för att KANSKE lämna. 

Därför att jag hade svårt att acceptera vissa påståenden i tråden
  • Dobermannd

Varför blev du ställd?

Hon blir ställd utav inläggen som skrivs när hon är här inne. Det finns för lite mänsklighet. En massa jävla demoner som froterar sig här inne

Vad har demonen att göra med om hon är ut på nätet eller icke? 
  • Anonym (singeln)

Ja och det jag blev ställd på var även det han skrev du verkar ha bestämt dig. Som att han insinuerar nåt eller det framstår något om mig
Svar på tråden Han behöver stöd