• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Lillablommanivinden

Beräknad ÄL idag, haft molvärk och känt värk på vänster sida, men också mått illa som i början av mina graviditeter.  Hoppas att det tar sig på myset vi fått till. Jag känner mig superfräch fram till ÄL, nu mår illa och har verkligen ingen lust Kräks någon mer? Eller är jag gravid? hjälp Skrattande

• Anonym (Hoppaspåtur)

När man äntligen på CD 24 får fast gubbe på Clearblue advanced 🥰

• Aisof

Grattis till alla er som har plussat! Och jag håller tummarna för oss andra ❤️

Ni som har plussat, kände ni molvärk/ägglossningssmärtor några dagar efter ÄL? Jag hade ÄL i onsdags 9/4, idag ?hugger det till? med jämna mellanrum i nedre delen av magen.

• nov91

Och där föll jag för frestelsen.. BIM -3 och kunde inte hålla mig från att testa. Körde rfsu sticka för första gången och det var TOK negativt 😢 på boxen står det att man egentligen skall testa från första utebliven mens dag så finns väl fortfarande ett litet hopp antar jag.. Testet mäter från 25 miu/ml eller vad det kallas. Säger mig knappt något men här sitter ändå en riktigt nedslagen & ledsen tjej i soffan just nu 😢 drömde även inatt att jag plussade så känns extra surt just nu 

• Aisof
    nov91 skrev 2025-04-14 16:56:28 följande:

Och där föll jag för frestelsen.. BIM -3 och kunde inte hålla mig från att testa. Körde rfsu sticka för första gången och det var TOK negativt 😢 på boxen står det att man egentligen skall testa från första utebliven mens dag så finns väl fortfarande ett litet hopp antar jag.. Testet mäter från 25 miu/ml eller vad det kallas. Säger mig knappt något men här sitter ändå en riktigt nedslagen & ledsen tjej i soffan just nu 😢 drömde även inatt att jag plussade så känns extra surt just nu 

Det var jättetråkigt att höra 😞 det är så svårt att hålla sig. Men det är inte kört ännu, jag håller tummarna för dig 🙏
  • Lillablommanivinden

Känner så väl igen känslan, men håller tummarna rfsu är ju väldigt ?strikt? så det är inte för sent.

Jag försöker också hålla mig har inga test hemma den här månaden och ska verkligen försöka att vänta med att skaffa tills jag ska ha min mens 29:e men nu känner jag alla symptomen och har mått illa varje dag i snart en vecka men hjärnan har ju ställt till det förut. 

håller tummarna för alla som väntar på besked Hjärta
  • Anonym (Omega3)

Då är vi två som bestämt skulle testa sig för tidigt ❤️ Fick inte tecken på ett till streck. Däremot har jag haft molande värk i magen sedan igår. Liknar den värken jag hade som tidigt gravid förra gången men kan lika gärna vara min kropp som ballat ut. Som sagt, det kan vara så att det negativa stämmer men för mig så testade jag negativt först och 7 dagar senare positivt förra gången. Så inget är kört förrän mensen kommer 🙏 Hoppas ändå på ett påskägg. 
  • nov91
    Lillablommanivinden skrev 2025-04-14 18:20:55 följande:
    Känner så väl igen känslan, men håller tummarna rfsu är ju väldigt ?strikt? så det är inte för sent.

Jag försöker också hålla mig har inga test hemma den här månaden och ska verkligen försöka att vänta med att skaffa tills jag ska ha min mens 29:e men nu känner jag alla symptomen och har mått illa varje dag i snart en vecka men hjärnan har ju ställt till det förut. 

håller tummarna för alla som väntar på besked Hjärta

Jag tänkte faktiskt samma grej 🌷 när dessa stickor är slut kommer jag inte köpa fler, ska börja vänta på att mensen uteblir jag med. 

åh hoppas verkligen du får ett plus ❤️ håller tummarna! 

Anonym (Omega3) skrev 2025-04-14 18:47:39 följande:
    Då är vi två som bestämt skulle testa sig för tidigt ❤️ Fick inte tecken på ett till streck. Däremot har jag haft molande värk i magen sedan igår. Liknar den värken jag hade som tidigt gravid förra gången men kan lika gärna vara min kropp som ballat ut. Som sagt, det kan vara så att det negativa stämmer men för mig så testade jag negativt först och 7 dagar senare positivt förra gången. Så inget är kört förrän mensen kommer 🙏 Hoppas ändå på ett påskägg. 

åh hoppas din värk är en liten knodd som bakas 😍 håller tummarna för dig! ❤️

• Zozoi

Hej 🌸

En fråga till er i tråden som plussat. Strax innan ni plussade, hur var era flytningar? Hade ni mer/mindre? Och vad för typ av flytningar?

• mothertotwo

Hallå där tjejer! 

Slutade med provera i lördags efter en 10 dagars kur och väntar fortfarande på mens. 
    Hur många dagar tog det för er tills det att mensen kom igång, efter avslutad kur? :) Jag vill bara ha den nu så att jag kan komma igång med bebisverkstad igen haha. 

Svar på tråden BIM April 2025