• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Siripiri
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-04-19 14:26:26 följande:
    När jag plussade i december fick jag ett svagt streck äl+8. Tror att ÄL +10 är relativt säkert, men ännu säkrare ÄL+14 så klart 🥰
    Det är mycket rimligt på äl+8 🥰 jag har ju kort lutealfas, så min BIM är ju på ÄL+11, så egentligen inte så sent när jag plussat på BIM+1. 
  • Anonym (Tredje)

Provade imorse men strecket är så svagt att jag inbillar mig det 😅
    Få ta nytt imorgon äl+10 idag men tror själv äl+9

• Anonym (Önskanomentill)

Kunde inte heller hålla mig. Köpte ett ultra tidigt CB digital och orden brände ?icke gravid? ev ÄL +9 om jag ens hade ÄL inte helt säker då stäcken inte var lika starka men hade en tydlig stegring kändes verkligen i nedre delen av magen i 2 dagar. Men detta skedde 1,5 vecka efter jag tog ut P staven så nu väntar jag en vecka och testar igen på fredag om jag inte fått någon mens. 

hade ni också testa tidigt?  när ska ni testa igen?

Aisof skrev 2025-04-20 09:43:58 följande:

Testade idag på ÄL +11, inte ens ett svagt streck 😞

Har du bild på testet? 😊

Anonym (Tredje) skrev 2025-04-20 12:52:50 följande:

Provade imorse men strecket är så svagt att jag inbillar mig det 😅
    Få ta nytt imorgon äl+10 idag men tror själv äl+9

• Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 14:44:58 följande:

Kunde inte heller hålla mig. Köpte ett ultra tidigt CB digital och orden brände ?icke gravid? ev ÄL +9 om jag ens hade ÄL inte helt säker då stäcken inte var lika starka men hade en tydlig stegring kändes verkligen i nedre delen av magen i 2 dagar. Men detta skedde 1,5 vecka efter jag tog ut P staven så nu väntar jag en vecka och testar igen på fredag om jag inte fått någon mens. 

Jag har tänkt testa 24/4 då är jag på ÄL+9, men detta är enbart för att min man fyller år. Så jag kommer att "testa tidigt". Men har köpt hem tester som reagerar på hcg 5 IE. Så får vi se.
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-04-20 17:22:38 följande:
    Jag har tänkt testa 24/4 då är jag på ÄL+9, men detta är enbart för att min man fyller år. Så jag kommer att "testa tidigt". Men har köpt hem tester som reagerar på hcg 5 IE. Så får vi se.
    vilka tester visar 5? Jag har bara hittat 10
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 18:56:32 följande:
    vilka tester visar 5? Jag har bara hittat 10
    www.apotea.se/tidigt-graviditetstest-2-st&utm_medium=cpc&utm_campaign=%5BPB%5D%20%5BGSC%5D%20-%20Generic&utm_term=Intim&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwtpLABhC7ARIsALBOCVpOV_McoScnir2NxAs5HoafEWu3YzUJ132ScJ5V3ufXBugWw1YWSo8aAkz2EALw_wcB

Någon i tråden tipsade om dessa så då köpte jag. 🙈  står 5 iallafall 
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 14:46:21 följande:

Har du bild på testet? 😊

Har bild men det är så svagt jag tror inte visar ngt här. Är relativt säker att jag bara inbillar mig. Känner mig rätt nedslagen just nu 😮?💨
  • Aisof
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 14:44:58 följande:

Ja, jag hade testa tidigt från CB. Vet inte när jag ska testa igen, har varit så deppig idag 💔 Känns som att det är kört, men så finns det där lilla hoppet kvar ändå.

Svar på tråden BIM April 2025