• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Anonym (Önskanomentill)

Förstår dig helt ❤️?????
    ska vi testa ihop på fredag?

Aisof skrev 2025-04-20 20:00:59 följande:

Ja, jag hade testa tidigt från CB. Vet inte när jag ska testa igen, har varit så deppig idag 💔 Känns som att det är kört, men så finns det där lilla hoppet kvar ändå.

• Aisof
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 20:42:27 följande:

Förstår dig helt ❤️?????
    ska vi testa ihop på fredag?

Jaa ❤️ ska försöka hålla mig tills dess!

• Lillablommanivinden

Nu är CB early inhandlat. Jag kunde inte hålla mig utan testade i morse, jag tycker jag ser ett svagt streck men alldeles för otydligt. 

Tänkte testa igen på onsdag eller fredag. 

vad säger ni? 

• Anonym (Silence)
    Lillablommanivinden skrev 2025-04-20 21:17:18 följande:

Nu är CB early inhandlat. Jag kunde inte hålla mig utan testade i morse, jag tycker jag ser ett svagt streck men alldeles för otydligt. 

vad säger ni? 

Jag ser absolut en svag skugga där 😱 Spännande 😁

Jag vill egentligen testa imorgon med men vill inte bli ledsen igen om jag inte får ett positivt svar. 

ska med försöka hålla mig. Vi får peppa varandra. ev kanske jag testar på onsdag igen om jag inte kan hålla mig, men vill helst vänta till fredag 

Aisof skrev 2025-04-20 20:58:28 följande:

Jaa ❤️ ska försöka hålla mig tills dess!

Tycker man anar en skugga. får hålla tummarna för att vi är fler som får tydliga plus på fredag ❤️

Lillablommanivinden skrev 2025-04-20 21:17:18 följande:

vad säger ni? 

• Aisof
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-20 22:32:37 följande:

Jag vill egentligen testa imorgon med men vill inte bli ledsen igen om jag inte får ett positivt svar. 

ska med försöka hålla mig. Vi får peppa varandra. ev kanske jag testar på onsdag igen om jag inte kan hålla mig, men vill helst vänta till fredag 

Jag förstår precis, man blir så ledsen. Onsdag låter faktiskt mer rimligt, tror det blir svårt för mig att hålla mig till på fredag 😅 

Ja, två långa dagar kvar. 

Aisof skrev 2025-04-20 23:35:36 följande:
    Jag förstår precis, man blir så ledsen. Onsdag låter faktiskt mer rimligt, tror det blir svårt för mig att hålla mig till på fredag 😅 
  • Anonym (Tredje)

Äl+11 testade nu på morgonen. Inte en skugga :(
    Varför? 😫

När jag torkade mig var det två pytte små ljusa droppar blod på pappret som att man tagit en tuschpenna och tryckt och efter det nu molar det rejält och sticker där nere. 10 dagar efter ÄL stegring. hoppas inte det är mensen som kommer nu?

Svar på tråden BIM April 2025