• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Anonym (Önskanomentill)

Är ju några dagar kvar till din BIM så inte kört än 🌺
    vissa plussar inte innan BIM. Testa på söndag igen ❤️

Aisof skrev 2025-04-23 09:16:05 följande:

Tyvärr negativt test för mig också 😞 Ställer in mig på att det inte blev något denna månaden, såvida inget mirakel sker ❤️

• Aisof
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 11:20:26 följande:

Ja det är sant ❤️ Men jag fick ägglossning 3 dagar tidigare än förväntat, så är på ÄL +14 idag. Därför tänkte jag att mensen kanske också kommer tidigare och att BIM flyttas till idag. Eller är det så det funkar? Har ätit rosenrot och jag tror att det var det som gjorde att ÄL kom så tidigt.

Inte alls säkert att BIM ändras. Hört att ägglossning kan ske med väldigt stort spann. 

Aisof skrev 2025-04-23 11:25:52 följande:
    Ja det är sant ❤️ Men jag fick ägglossning 3 dagar tidigare än förväntat, så är på ÄL +14 idag. Därför tänkte jag att mensen kanske också kommer tidigare och att BIM flyttas till idag. Eller är det så det funkar? Har ätit rosenrot och jag tror att det var det som gjorde att ÄL kom så tidigt.
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 12:34:48 följande:

Inte alls säkert att BIM ändras. Hört att ägglossning kan ske med väldigt stort spann. 

Det är sant att ägglossningsdagen kan variera men tiden mellan ägglossning och mens brukar vara mer eller mindre konstant 🙃
  • Aisof

Får se när den dyker upp ❤️ tack för pepp!

Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 12:34:48 följande:

• Anonym (Ardna)
    Aisof skrev 2025-04-23 12:50:08 följande:

Får se när den dyker upp ❤️ tack för pepp!

Ja din beräknade mens flyttas efter när din ägglossning var. Är din mens sen nu då? 🙈
  • Aisof
    Anonym (Ardna) skrev 2025-04-23 12:59:14 följande:
    Ja din beräknade mens flyttas efter när din ägglossning var. Är din mens sen nu då? 🙈
    Om den flyttas ska den komma idag eller imorgon. Men eftersom att jag testade negativt igår tänker jag att det nog är kört. Borde ju i alla fall fått ett svagt streck med tanke på att det är så nära BIM!
  • Junieverse

Jag har inte skrivit i tråden då jag Är osäker när min BIM är ( drabbades av utomkveds och ej fått min mens igen ännu ). vet att jag fick positivt på ÄL test för snart 2 veckor sedan och får så konstiga resultat på mina CB early test. 

Det Blev negativt igår på kvällen, sen var det ett litet smalt streck imorse på samma test. Tog ett med morgonurin och kunde se en svag skugga under ?rätt? tid som sen bara blev tydligare under dagen. 

vågar man hoppas ?? 

Svårt att se på bilderna men bifogar ändå här, de svagaste skuggaktiga är närmst ? rätt tid ? sen är de andra tagna lite senare? 

Junieverse skrev 2025-04-23 14:56:26 följande:

Jag har inte skrivit i tråden då jag Är osäker när min BIM är ( drabbades av utomkveds och ej fått min mens igen ännu ). vet att jag fick positivt på ÄL test för snart 2 veckor sedan och får så konstiga resultat på mina CB early test. 

Det Blev negativt igår på kvällen, sen var det ett litet smalt streck imorse på samma test. Tog ett med morgonurin och kunde se en svag skugga under ?rätt? tid som sen bara blev tydligare under dagen. 

vågar man hoppas ?? 

Svårt att se på bilderna men bifogar ändå här, de svagaste skuggaktiga är närmst ? rätt tid ? sen är de andra tagna lite senare? 

om det nedersta på första bilden är tagit inom rätt tid måste det ju definitivt vara ett plus
  • Junieverse
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 15:57:46 följande:
    om det nedersta på första bilden är tagit inom rätt tid måste det ju definitivt vara ett plus
    Ja den är ju tydligt blå liksom och väldigt synlig. Tyvärr är det de andra som är närmre ?rätt? tid och sen blev det bara mer mer mer tydligt ju mer tid som gick, med andra ord väldigt svagt under ?rätt tid? och sen tydligare efter tiden gått ut 😅
Svar på tråden BIM April 2025