• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Anonym (Önskanomentill)

Vi är tre stycken som ska testa oss på onsdag, vänta med och testa dig igen tillsammans med oss så får vi peppa varandra.

om jag inte får mens idag så ont som de molar på 

Anonym (Tredje) skrev 2025-04-21 06:38:39 följande:

Äl+11 testade nu på morgonen. Inte en skugga :(
    Varför? 😫

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-21 07:37:18 följande:

Vi är tre stycken som ska testa oss på onsdag, vänta med och testa dig igen tillsammans med oss så får vi peppa varandra.

om jag inte får mens idag så ont som de molar på 

Får kanske göra det. Man blir så nedslagen :(
    Ett år har vi hållit på nu. Två ma och en kemisk. Känner mig så less. 

Håller tummarna att det inte är mens för dig.
  • Anonym (Önskanomentill)

Förstår dig ❤️?????

Anonym (Tredje) skrev 2025-04-21 08:09:15 följande:
    Får kanske göra det. Man blir så nedslagen :(
    Ett år har vi hållit på nu. Två ma och en kemisk. Känner mig så less. 

Håller tummarna att det inte är mens för dig.
  • Anonym (Silence)

En av nackdelarna med att testa tidigt är att man ofta upptäcker kemiska graviditeter som annars aldrig hade märkts. Det kan innebära att man hinner bli glad och börja hoppas, bara för att senare få ett negativt test eller mensen. Det blir en känslomässig berg-och-dalbana man kanske hade sluppit om man väntat lite längre. Dock så förstår jag fullt ut otåligheten och längtan. 

Själv är jag på ÄL+7 idag och tänker försöka hålla mig tills minst ÄL+13 innan jag testar. Lättare sagt än gjort dock 😆

• Siripiri

Tror inte det blir något denna månaden, typ lika bra att hoppa vidare till maj! Orangea är från när jag blev gravid i augusti och hade mycket mer höjning då vilket jag haft dem andra gångerna med 🙃 
  • Anonym (Solrosen)

Är det någon som ser något på dessa bilder?

Alla är tagna inom test-tiden.

• Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (Solrosen) skrev 2025-04-21 10:33:26 följande:

Jag ser nog på mitten bilden och bilden längst ned. 🥰
  • Lillablommanivinden

Jag tycker jag ser på alla tre! 😃 Om du har någon fotoapp eller chat gpt kan man gå in och förstärka allt rött, eller invertera färgerna kan också hjälpa. 
  • Anonym (Ardna)

Det är helt klart en linje. Är det olika test eller samma test på olika bilder! Jag har fått svaga linjer på ett sånt samtidigt som två andra i samma urin var blanka. Så för att vara säker skulle jag se om det kommer streck på fler test 🤞
  • Anonym (Solrosen)
    Lillablommanivinden skrev 2025-04-21 11:25:51 följande:
    Jag tycker jag ser på alla tre! 😃 Om du har någon fotoapp eller chat gpt kan man gå in och förstärka allt rött, eller invertera färgerna kan också hjälpa. 
    Här har jag provat dragit ned ljusstyrkan litegrann och då syns det kanske lite bättre? Skrattande

Svar på tråden BIM April 2025