• Anonym (Flodhäst)

Största misstagen i sängen!

Inspirerat av en FB-tråd: vilka är - utöver uppenbara övergrepp - de största misstagen som män och kvinnor gör i sängen?

Jag tycker att KVINNOR ofta är för passiva i sängen. Att de saknar kraft att ta kontroll över sin egen njutning. Plus för kvinnor som vågar ta på sig själva under sex, rör på kroppen och utnyttjar sin sexpartner för att nå orgasm!

• Svar på tråden Största misstagen i sängen!
  • Anonym (Boo)

Killar som tror det är skönare ju mer hårdhänta de är. De som kör in fingrarna i fittan som om de försöker hacka hål på livmodertappen eller klämmer åt tuttarna som om de vore stressbollar under en panikångestattack.

Att dregla eller stöta i tänderna när man kysser. Eller när näsorna slår i varandra. När någon pressar ansiktet med helt öppen mun mot en och verkar försöka äta upp hela ens ansikte.

Att inte värma upp innan om man inte redan är jättekåt.

Mitt största problem med killar har varit att de var alldeles för ivriga och inte ville ha mjukt och skönt sex utan bara rått och djuriskt. Det har jag tröttnat på numera.

• Anonym (Larry)
    Anonym (Struntar i sex) skrev 2025-03-12 11:23:00 följande:

Roligt med kvinnor som tycker man ska vara "initiativtagande" "visa ömhet" osv osv i all oändlighet. Innan dessa förväntar dom sig att man ska ha passat deras hundar, betalat alla räkningar, och "vara aktiv med barnen". 

Sen ligger dom där helt passiva och förväntar sig att man ska ta dom till paradiset. Jo tjena, det fungerar inte!! Speciellt inte när hela deras väsen utstrålar att dom hellre löser korsord eller ser på en urtrist serie på Netflix.

Bittert men kul. Ha ha ha ha.
  • Anonym (Struntar i sex)
    Anonym (Boo) skrev 2025-03-12 11:26:12 följande:

Killar som tror det är skönare ju mer hårdhänta de är. De som kör in fingrarna i fittan som om de försöker hacka hål på livmodertappen eller klämmer åt tuttarna som om de vore stressbollar under en panikångestattack.

Att dregla eller stöta i tänderna när man kysser. Eller när näsorna slår i varandra. När någon pressar ansiktet med helt öppen mun mot en och verkar försöka äta upp hela ens ansikte.

Mitt största problem med killar har varit att de var alldeles för ivriga och inte ville ha mjukt och skönt sex utan bara rått och djuriskt. Det har jag tröttnat på numera.

Är du helt säker på att du dejtat män från människosläktet och inte något annat konstigt? Att vilja äta upp någons ansikte kan väl ändå inte vara särskilt vanligt?
  • Anonym (Boo)
    Anonym (Struntar i sex) skrev 2025-03-12 11:37:19 följande:
    Är du helt säker på att du dejtat män från människosläktet och inte något annat konstigt? Att vilja äta upp någons ansikte kan väl ändå inte vara särskilt vanligt?
    Jag vet inte, de kanske var varulvar Förvånad det kanske var därför de kändes så håriga...
  • Anonym (Struntar i sex)
    Anonym (Boo) skrev 2025-03-12 11:42:41 följande:
    Jag vet inte, de kanske var varulvar Förvånad det kanske var därför de kändes så håriga...
    Du får välja dina partners lite noggrannare framöver låter det som Drömmer
  • Anonym (Flodhäst)
    Anonym (Boo) skrev 2025-03-12 11:26:12 följande:

Haha, det där var roligt Låter som sagt som att du haft otur med dina sexpartners.
  • Anonym (Boo)
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-12 12:09:50 följande:
    Haha, det där var roligt Låter som sagt som att du haft otur med dina sexpartners.
    Haha när jag var yngre fick jag kyssa en del grodor innan jag hittade prinsen, numera är jag gift med en härlig man som vet vad han gör 😁
  • Wayward
    Anonym (Vitis) skrev 2025-03-12 11:20:55 följande:
    Eftersom majoriteten av personer jag haft sex med inte faller under kategorin "gör dessa misstag i sängen" så skulle jag nog mest vilja påstå att vissa helt enkelt inte är bra i sängen. 

Kommunikation finns det alltid men efter upprepande uppmaningar eller dialoger och saker inte förbättras så går det inte att göra så mycket mer än att tacka för tiden tillsammans. 

Till viss del kan det vara kul att lära upp någon, men att vara med någon som vet vart g-punkten sitter är såååå mycket bättre!
    Ja, så kan det vara, absolut, håller med dig i allt.
    Även sista stycket, fantastisk upplevelse att träffa en kvinna som vet att hon har en..
  • Anonym (Flodhäst)
    Anonym (Boo) skrev 2025-03-12 12:11:08 följande:
    Haha när jag var yngre fick jag kyssa en del grodor innan jag hittade prinsen, numera är jag gift med en härlig man som vet vad han gör 😁
    Härligt att höra
  • Anonym (tappat gnistan)
    Wayward skrev 2025-03-12 09:02:39 följande:
    Du ser dig alltså själv som aktiv, iniativtagande och "rolig" I sängen? Har du tagit upp vad du saknar med din man? Ta för dig, visa vad du vill.
    Det var jag som förförde honom för länge sen. Jag har bokstavligen gjort eller erbjudit det mesta man kan göra. Det uppskattas inte längre och han vill tyvärr inte utvecklas mer än där vi är. Han är bara trött.

Jag är mycket initiativtagande så jag har löst mitt problem. Än så länge har ingen lidit av det och jag kommer att göra mitt bästa för att hålla det så.
Svar på tråden Största misstagen i sängen!