Anonym (H) skrev 2025-03-24 19:54:44 följande:
Vad är lösningen åt andra hållet då?
Kille fertil, vill ha barn.
En kvinna inte fertil och vill inte ha fler barn. Vad är lösningen i det menar du om vi utgår från att de ska vara ett par?
Lätt att hävda sig när det inte går att lösa åt andra hållet.
O varför skulle jag inte dejta en fertil kvinna som vill ha barn då jag är (hoppas jag) går under samma parametrar? Du låter bitter och stött så då ska jag alltså inte ens dejta sådana som utgår från liknande parametrar som mig? Verkar ju inte vettigt överhuvudtaget.
Så kränkt man kan bli tydligen.!
Har heller inte klankat ner på ts, utan endast säger hur jag upplever det och att jag inte hade önskat utifrån mina preferenser.
Sen att jag tror på energier är tydligen fel också enligt dig då. Fast allt levande och dess komponenter är en form av energi.
Är killen infertil och jag fertil finns det donation tex. Familjehem. Adoption.
Att du nu pratar om något annat än "Menar inget illa, men tycker att det låter lite läskigt / obehagligt faktiskt. Så skulle någon uttrycka sig så, så skulle jag inte ens ha sex med personen." som var vad vi undrade över... ska vi väl låta passera 
Om jag börjar babbla om energier som är fel för att någon saknar blindtarm hoppas jag att någon slår till mig. Jag är inte ett dugg bitter men brist på förmåga att prata om samma sak som resten av oss leder väl till brist på argument.