Trumps tullar
Vad tror ni? Kommer usa bli rikare?
Vad tror ni? Kommer usa bli rikare?
Definitivt en betydande del av donalds väljare.
Men alla?
Försökte du inbilla dig svart och vitt argumentation skulle funka för något?
Här får du en hint, om nu inte egot hindrar dig kolla på ett gäng av dessa videos.
För det visar hur illa ställt det är med alldeles för många Amerikaner, och av någon underlig anledning säger sig de som är mindre bemedlade med intellekt, ofta röstar extremhöger.
">Jay Leno JayWalking: Do Pickup Lines Work?
https://tinyurl.com/vpcy428w
Och ja, den som säger donalds aldrig ljugit eller gjort fel, den är svårt obegåvad och har ett narrativ och en agenda där man måste ljuga och luras.

Nej det finns ju bara en ras av människor, Homo Sapiens.
Men det brukar betraktas som rasistiskt att komma med svepande omdömen om en grupp människor indelade enligt tex religion eller nationalitet. Att tala om bristande intelligens beträffande alla eller större delen av amerikaner tycker jag är rasistiskt.
Även om jag inte kan förstå hur Big Mac D kunde bli vald, tror jag inte att det beror på något mentalt handikapp, utan snarare på ett annorlunda sätt att resonera, andra referensramar och skolning, brist på information etc.
Även om jag inte kan förstå hur Big Mac D kunde bli vald, tror jag inte att det beror på något mentalt handikapp, utan snarare på ett annorlunda sätt att resonera, andra referensramar och skolning, brist på information etc.