Anonym (TS) skrev 2025-04-08 16:00:53 följande:
Och lösningen va cannabis? För det låter inte det minsta stabilt. Om du sagt att du var en framgångsrik entreprenör med 200 anställda och rökte på ibland, hade ett fungerande liv i övrigt och att gräset gjorde att du presterade bättre på jobbet, då hade detta ändå varit begripligt. Det du beskriver nu är inte ett stabilt liv. Med eller utan cannabis
Ja, hade jag fått och kunnat fortsätta så hade nog min väg till att lyckas inte varit lika lång.
Mitt liv har aldrig varit stabilt från den dagen jag föddes. Tvärtom. Folk har tagit livet för mindre än vad jag har gått igenom. Men först med cannabis så mådde jag bra för en gångs skull i mitt övriga skitliv. Men samhället gjorde allt för att förstöra det med.
Märker att du ställer dig helt avig, inte tar emot vad jag skriver utan endast kommer med personliga påhopp och kritik. Känns ju inte som att du är men mer lyckad människa än vad jag är om jag ska vara ärlig. Sedan att dessutom har drabbats av konsekvenser för att få må bra för en gångs skull, försöker du dessutom lägga mig till last än mer. Du verkar mindre inombords än vad jag någonsin har varit.
Men du får väl fortsätta låtsas att inti drog krigare och paragrafryttare är mer ödmjuka, förstående och i allmänt bättre människor än någon som tagit till droger som dessutom vågar stå för det och försöker berätta.
Samtidigt så försökte du mörka genom att komma med ett påstående och inte berättade på egen hand hela sanningen full ut.
Nej. Jag kommer aldrig vara en lika småsint person av mig som dina gelikar.
Det roliga när man använde cannabis var att man insåg att de som är som är emot cannabis, är de som faktiskt verkligen hade / har psykos. Hatet för för extremt, handlingarna och det "tysta" straffet är för extremt. Det är även ni som dömer andra och beter er illa, medan en vanlig brukar inte för mycket oväsen av sig överhuvudtaget.
Anledningen till att jag för oväsen av mig är för att jag har flera obehandlade trauman, som Sveriges sjukvård inte kan hjälpa mig med. Man arbetar aktivt även för att man ska straffa mig och totalt ignorerar det faktum att jag mådde bra en gångs skull bra en period i mitt liv, kunde arbeta, blev omtyckt av arbetskollegor, och mådde både bättre fysiskt och psykiskt. Istället är det att ta till flaskan eller gå och hänga sig själv. Men det bryr ni ju er inte om. Utan det viktigaste är att inte ge emot lagen för er. Fast ni själva garanterat utgjort förtal, hyschat om lagöverträdelser som ex hastighets överträdelser osv.
Även säkerligen blundat för att eran förälder har kört full någon gång.
Men jag som mår bra och fungerar på det, ska avskys , dömas och straffas på flera olika nivåer även om de alla inte registreras i något register, utan bli förpassad till dom som faktiskt utgör grova brott och verkligen lever för en våldsam kriminell livsstil.
Känns ju rätt fel ärligt talat. Den som förnekar det har nog seriösa narcissistiska personliga problem med många lögner den utgjort som den blundar för.