BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Kul med plus i tråden! Grattis till er! <3
Äl+11 idag och tempen har dykt. Förra cykeln fick jag mens denna dag, men ingen mens ännu iaf. Och det känns ju positivt att få lite längre lutealfas, har känts kort med 10-11 dagar bara.
Men känns lite uppgivet pga tempen och känner mig inte gravid.
Kul med plus i tråden! Grattis till er! <3
Äl+11 idag och tempen har dykt. Förra cykeln fick jag mens denna dag, men ingen mens ännu iaf. Och det känns ju positivt att få lite längre lutealfas, har känts kort med 10-11 dagar bara.
Men känns lite uppgivet pga tempen och känner mig inte gravid.
Tack alla! ☺️
Det har varit skönt att kunna läsa allas historier och inlägg över alla dessa månader. Man känner sig så mycket mindre ensam. Det har hjälpt. Och gett hopp. Nu håller jag alla tummarna att jag inte behöver vara med i någon fler tråd efter det här, men det kan bara framtiden visa. 💚
Man får vara ledsen och bryta ihop! Du har klarat att komma igen och försöka många gånger nu, du kommer fortsätta att klara av att samla ihop dig inför nästa försök tills pluset kommer ❤️
Jag är inte alls där nu, men vi var innan sonen. Det är så ovisst och man önskar bara få veta hur lång tid till man ska behöva kämpa. Jag hoppas verkligen ni väntar färdigt snart! 🙏🤞
Negativt idag igen. Men! Jag körde in gravtestet i premom appen som ett ÄL-test och den verkar fiska upp något som inte jag ser?? Kan ni se något? Jag vaknade med ihopklibbade ögon pga fortsatt sjuk så är inte helt hundra i synen än. Testade med en annan app men den sa att det var negativt.
med eller utan lampa:

Negativt idag igen. Men! Jag körde in gravtestet i premom appen som ett ÄL-test och den verkar fiska upp något som inte jag ser?? Kan ni se något? Jag vaknade med ihopklibbade ögon pga fortsatt sjuk så är inte helt hundra i synen än. Testade med en annan app men den sa att det var negativt.
med eller utan lampa:

Grattis er som redan plussat 🥰♥️
En annan ligger ju en månad bakom och fick vad jag hoppas är min mens idag, någon dag senare än väntat. Otroligt orolig för ett nytt X😫 Hade nämligen samma intensiva smärta några dagar efter ÄL precis som när jag fick mitt x, då vaknade mitt i natten och fick lägga mig i fosterställningen och nu senast fick jag gå upp och sätta mig i duschen + smärtstillande. Sen senaste dagarna har det molat i livmodern, samt igår nöp det vid höger äggstock vars äggledare jag saknar. Har också känt något på vänster ibland men främst molat i hela, vilket det inte brukar göra innan mens om jag inte är gravid :( min temp har verkligen gått ner och ser mer ut som en cykel där jag inte blivit gravid men är ändå så orolig.. är inte alltid så kul att försöka bli gravid, all jävla press/stress/konsekvenser ligger på oss kvinnor..
Ursäkta depp-ranten 💔